Jump to content

Daan007 Vs Dizzee

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is echt een Battle die erg lang duurt. Volgens mij is het de eerste battle die zo vaak is uitgesteld. Nou daar moeten we dus een einde aan maken, ik zal eerlijk gaan stemmen niet omdat iemand het mij gevraagt heeft of wat dan ook ik zal altijd eerlijk stemmen; anders heb je er natuurlijk niks aan. Tevens zal ik ook even mijn commentaar en nodige op of aanmerkingen geven over zijn creatie.

Daan007: Persoonlijk vindt ik dat dit een zeer mooie sprite signature is. Je hebt een leuk voorbeeld gekozen en de kleuren passen goed bij elkaar, alleen ik stoor me echt zwaar aan iets; De tekst. Daar gaat de helft van mijn beoordeling naartoe dus helaas vindt ik dat echt het grootste minpunt. Als de tekst niet mooi staat dan kan je hem gewoon weg laten en dan zet je bijvoobeeld voor het rippen rechtsonder klein je naam met 50% opacity letters bijvoorbeeld, maar zo uitbundig en groot is zwaar overdreven (vindt ik) dus ik denk niet dat ik op deze signature ga stemmen. Voor de rest wel netjes en de effecten zijn ook goed, maar ik denk toch dat die van Dizzee een stuk beter is naar mijn inzien.

Dizzee: Zoals je weet houdt ik van je creaties en ik vindt ook dit weer een zeer geslaagde. Het smudge effect zie je er goed terug en de kleur staat me gewoon goed aan. Ook het enige na deel aan deze signature vindt ik het font, hij rijkt een beter niveau dan die van Daan omdat hij niet zo uitbundig is waardoor het minder op valt. Tevens staat het op een goede plek en daardoor krijg ik toch een beter gevoel. Keurig werk en dat hoort ook voor een persoon zoals jij, keep up the good work!

Stem: Dizzee! ;)

Geplaatst:

Na een lange en zware battle is er toch eindelijk een winaaar.

Gefeliciteerd Dizzee :klap:

Geplaatst:

Nou hehe, eindelijk is er dan toch een einde gekomen aan deze battle.. :puh:

Met als gelukkige winnaar van deze slijtageslag: Dizzee!!

-Battle closed, en ranking updated-

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...