Jump to content

Problemen met beeldscherm

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik starte net SoF2 op maar omdat onze pc niet de beste is stopte hij nadat we met zn alleen tegelijk schoten en grenaten gooiden. Maar ik heb mijn bright bij SoF2 heel hoog staan, zodat ik alles goed kan zien. Nu SoF2 'gecrashed' is heeft mijn beeldscherm de zelfde felheid als SoF2, en dat is veelste hoog. Ook aan de knoppen op het beeldscherm draaien helpt niet. Hoe kan ik dit nu oplossen?

Geplaatst:

Lijkt me wel een beetje een heel drastische oplossing San_Andreas_Nigga voor zo'n klein probleempje. Nou even naar Thabit zijn probleem kijken ik heb volgens mij ook wel eens zo'n probleem gehad zoiets kun je gewoon instellen in het Nvidia instellingen paneel, waarom Nvidia omdat je dat zei over Xfire. Het is helemaal niet moeilijk dus laten we maar snel van start gaan.

Ga naar : 'Configuratiescherm > Beeldscherm > Instellingen > Gevanceerd'. Dan krijg je de instellingen van je Videokaart te zien ga in dat venster naar het meest rechtse tabblad daarin staat de naam van je videokaart. Dan verandert het scherm een beetje waarna je moet kiezen voor KleurCorrectie dan ga je naar Helderheid en daar pas je de schuifmaat aan zo kun je de helderheid aanpassen daaronder vindt je het contrast daarmee kun je het contrast instellen. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt Thabit. Veel succes en mocht het niet lukken kijk bij de screens hieronder of vraag het ngomaals! :Y

untitled1vf7.th.png

Geplaatst:

Kan je SoF2 opstarten of crashed hij dan ook?

Zo ja, verander de instellingen, zo niet probeer het net al Summerbase heeft uitgelegd het op te lossen.

Ik raad je ook aan om het programma 1stquick res te gebruiken zie link:

http://www.greenparrots.com/aqr.html

Hier mee kan je alle resoluties veranderen, en nog wat aan je Hertz doen, zodat je beeld ook beter wordt weer gegeven.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het gedaan en het is nu gewijzigd, ik heb de brightness lager gezet (stond wel op 100%!)

EDIT: Shit, helpt niet. Nu kan ik nix goed zien in SoF2. Hoe kan ik het oplossen?

EDIT2: Lol.. Ga ik weer achter de pc, is het verholpen, lol!

Bewerkt: door Thabit

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...