Jump to content

nieuwe videokaart

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik ben van plan een nieuwe videokaart te kopen

maar ik kan niet echt wat vinden.

kan iemand mij miss helpen

het liefst heb ik een videokaart van nvidia maar als er wat beters is dan is dat ook goed

het moet naartuurlijk wel betaalbaar blijven.

Geplaatst:

Dit lijkt me een erg goede kaart in zijn prijs klasse, ik heb op moment een 6600 GT en die kan de meeste games aan op beste kwaliteit. Cod2 op directX 9 lukt niet helaas, maar ik denk dat deze kaart dat zeker kan.

Geplaatst:

nog even mijn vraag

van welke dingen moet je weten of die de videokaart aankunnen

en waar kan je dat zien

en Gizmo

dat vind ik raar want ik heb ook cod2

en ik heb nu een nvidia geforce TI 4200 met 128 mb

en daar doet ie het gewoon goed op

Geplaatst:
en Gizmo

dat vind ik raar want ik heb ook cod2

en ik heb nu een nvidia geforce TI 4200 met 128 mb

en daar doet ie het gewoon goed op

Cod2 runt perfect bij mij, alleen op directX9 niet, dat is de hoogste kwaliteit die cod2 bied.

Geplaatst:

plz antwoord op mijn vraag

van welke dingen moet je weten of die de videokaart aankunnen

en waar kan je dat zien

srry als ik zeur maar ik wil het heel graag weten

Geplaatst:

Wat ik denk dat je moet weten:

-AGP 2x, 4x, 8x.. of PCI-Express (de nieuwere sloten) ik ken alleen de 16x, ongetwijfeld zal er meer wezen..

-Verder moet je ook kijken of je nog een 4-pin power supply over hebt als deze video kaart dat nodig heeft..

-Je moet ook kijken op je moederbord / boekje wat het maximale Voltage is. Mijn moederbord; Asrock K7S41GX ff uit mijn hoofd, kan max 1.5v grafische AGP 8x kaarten, meeste kaarten zijn rond de 0.8 of 1.25 maar toch een waarschuwing.

-Ervaring; Ik heb eens in een goede nieuwe computer een Geforce 2 AGP kaart gedaan, waardoor beeld vertraagd liep, ik denk dat het door me drivers kwam, maar het kan ook wezen dat me video kaart te traag tegenover de 'wil' / opdracht van mijn computer was, dus beetje nieuwe computer kan beter een beetje nieuwe video kaart gebruiken DENK IK!!! *** !!!DIT IS UIT EIGEN THEORIE, KAN ER BEHOORLIJK NAAST ZITTEN!!! ***

Verder, kijk ook naar je portomonee ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...