RedNeck Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 hey ik ben van plan een nieuwe videokaart te kopen maar ik kan niet echt wat vinden. kan iemand mij miss helpen het liefst heb ik een videokaart van nvidia maar als er wat beters is dan is dat ook goed het moet naartuurlijk wel betaalbaar blijven. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Je moet eerst weten wat je systeem aan kan, en wat voor kaart er in kan. Kijk eens op: http://www.alternate.nl Reageren
RedNeck Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2006 van welke dingen moet je weten of die de videokaart aankunnen en waar kan je dat zien deze kaart sprak me wel aan alternate Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Dit lijkt me een erg goede kaart in zijn prijs klasse, ik heb op moment een 6600 GT en die kan de meeste games aan op beste kwaliteit. Cod2 op directX 9 lukt niet helaas, maar ik denk dat deze kaart dat zeker kan. Reageren
RedNeck Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2006 nog even mijn vraag van welke dingen moet je weten of die de videokaart aankunnen en waar kan je dat zien en Gizmo dat vind ik raar want ik heb ook cod2 en ik heb nu een nvidia geforce TI 4200 met 128 mb en daar doet ie het gewoon goed op Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 en Gizmo dat vind ik raar want ik heb ook cod2 en ik heb nu een nvidia geforce TI 4200 met 128 mb en daar doet ie het gewoon goed op Cod2 runt perfect bij mij, alleen op directX9 niet, dat is de hoogste kwaliteit die cod2 bied. Reageren
RedNeck Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2006 plz antwoord op mijn vraag van welke dingen moet je weten of die de videokaart aankunnen en waar kan je dat zien srry als ik zeur maar ik wil het heel graag weten Reageren
Kraay Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Of je een AGP of PCI-E slot hebt om te beginnen.. Reageren
keepy Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Wat ik denk dat je moet weten: -AGP 2x, 4x, 8x.. of PCI-Express (de nieuwere sloten) ik ken alleen de 16x, ongetwijfeld zal er meer wezen.. -Verder moet je ook kijken of je nog een 4-pin power supply over hebt als deze video kaart dat nodig heeft.. -Je moet ook kijken op je moederbord / boekje wat het maximale Voltage is. Mijn moederbord; Asrock K7S41GX ff uit mijn hoofd, kan max 1.5v grafische AGP 8x kaarten, meeste kaarten zijn rond de 0.8 of 1.25 maar toch een waarschuwing. -Ervaring; Ik heb eens in een goede nieuwe computer een Geforce 2 AGP kaart gedaan, waardoor beeld vertraagd liep, ik denk dat het door me drivers kwam, maar het kan ook wezen dat me video kaart te traag tegenover de 'wil' / opdracht van mijn computer was, dus beetje nieuwe computer kan beter een beetje nieuwe video kaart gebruiken DENK IK!!! *** !!!DIT IS UIT EIGEN THEORIE, KAN ER BEHOORLIJK NAAST ZITTEN!!! *** Verder, kijk ook naar je portomonee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.