Jump to content

stomme saaie missie

Recommended Posts

Geplaatst:

hey iedereen ik ben opnieuw begonnen met SA en nu zit ik vast bij life's a beach hoe kan je gemakkelijk er voorbij en i zeggen je moet in het ritme zitten

Geplaatst:

Mischien heb je wat aan de hulp van Wikigta. ;)

Zie hier:

- http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...ife%27s_a_Beach

Inhoud:

In deze missie moet je een geluidsinstallatie jatten voor OG Loc.

Ga naar de beach party op het strand en praat hier met de DJ. Wanneer je met 'Ja' antwoordt, zal CJ voor haar moeten dansen. Tijdens het dansen komt er een reeks pijlen voorbij, die je moet indrukken op het moment dat ze door de cirkel schuiven. Na de goede toetsen op het juiste moment ingedrukt te hebben opent de DJ haar busje voor je. Jat je het busje en breng het naar de aangegeven garage. Er komen nog wel auto's achter je aan en er wordt op je geschoten, maar dit stelt haast niks voor. Wanneer je de wagen met de geluidsinstallatie in de garage hebt gezet, is de missie geslaagd.

Beloning

$2000,-

+ Respect

Geplaatst: (bewerkt)

Life's a beach is bij veel mensen een lastige missie, en er is al vaker gezegd dat je bij die missie gewoon heel goed moet oefenen. Als je eenmaal doorhebt hoe het dan precies moet, dan kun je meestal de missie wel halen. Er is dus niet echt een goede tactiek waarmee je de missie kunt halen, je moet het gewoon steeds opnieuw en opnieuw blijven proberen, hoe irritant het dan ook is.

Hier is nog wat informatie van WikiGTA

In deze missie moet je een geluidsinstallatie jatten voor OG Loc.

Ga naar de beach party op het strand en praat hier met de DJ. Wanneer je met 'Ja' antwoordt, zal CJ voor haar moeten dansen. Tijdens het dansen komt er een reeks pijlen voorbij, die je moet indrukken op het moment dat ze door de cirkel schuiven. Na de goede toetsen op het juiste moment ingedrukt te hebben opent de DJ haar busje voor je. Jat je het busje en breng het naar de aangegeven garage. Er komen nog wel auto's achter je aan en er wordt op je geschoten, maar dit stelt haast niks voor. Wanneer je de wagen met de geluidsinstallatie in de garage hebt gezet, is de missie geslaagd.

[Edit] De informatie van WikiGTA zie je al bij Scooter. ;)

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

ja froodooo je heb gelijk life's a beach is in de daat een lastige missie ik zit er nu al ongeveer 2 maanden vast ik probeer het staats maar staats kom ik niet aan die 4000 punten

sorry bedoel steets in plaats van staats

Geplaatst:

@rogier0202, als je je savegame post (en erbij zegt welke versie van gta je hebt) dan kan iemand ander de missie voor je halen, zodat jij verder kan.

Geplaatst:

mijn vriend heeft de (egte) gta moet 4000 points ik heb platinum versie en moet egt altijd heb spel 9 keer uitgespeeld altijd 2500 punten dus als je geld hebt en word wanhopig koop dan platinum

Geplaatst:

die missie is egt simpel voor de ps2 ik had m in 1 keer gehaalt. gwoon een goed reactievermogen en goed concentreren dan lukt het wel :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...