Jump to content

Na lange tijd ben ik ook weer begonnen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind de Mazda rx-8 een top wagen ik vind het een auto met stijl en smaak.

Vandaar deze sig, Ik heb het op een soort grijswaarde met 1 ding zo dat het contact was je ziet het eerst op de lichten valt.

Kvond het er zelf goed uit zien.

C&c

rxfq3.jpg

Geplaatst:

Heey supremecars,

Commentaar: Ben blij dat ik je eens terug zie hier in de showroom :puh: En op het eerste zicht begin je ook al direct een goede start.

- punten: Die vlekeffecten zou ik wat duidelijker maken. Ik wist eerst niet wat dat was, tot ik beter zag.

+ punten Die auto is super gedaan net als de achtergrond, en het lettertype en fond met het merk van de auto, namelijk Mazda rx-8 en ook je afkorting -sc- met het kroontje erboven is gewoon netjes afgewerkt en ook goed geplaatst.

EindTotaal Punten: 9.8

Eindbesluit: Prachtige siggy, met deze sig mag je zeker en vast pronken, alleen op het eerste zicht ziet ie er al knap uit _O_

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

je had em al door gestuurd op xfire en daar heb ik hem min of meer al gerate maar ik doe het nog is een keer.

ik vind het een hele mooie auto, en je hebt de effecten heel mooi gebruikt. het is een simpele sig, maar met een mooie uitkomst. ik heb er niets op aan te merken.

9/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...