Jump to content

waar koop jij je games

waar koop jij je games  

114 leden hebben gestemd

1. 1. ?

• Media Markt
      14
    • Intertoys
      12
    • Bart smit
      13
    • E-Plaza
      9
    • De Markt
      0
    • Marktplaats of Ebay enz...
      3
    • ik wacht tot ik ze krijg
      1
    • meerdere van deze ik schrijf wel wat
      20
    • iets anders ik schrijf wel wat
      38

Recommended Posts

Geplaatst:
Bij de goedkoopste winkel. Meestal heeft het echt nut als je bij minstends 5 winkels kijkt waar ze het goedkoopst zijn. Ik heb bij een paar games al 10 euro bespaard :).
Bij de goedkoopste winkel. Meestal heeft het echt nut als je bij minstends 5 winkels kijkt waar ze het goedkoopst zijn. Ik heb bij een paar games al 10 euro bespaard :).

Duidelijk :puh:

• Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gtamaster1

2

• Toni Caprioni

2

• gammie_

2

• Dikbuik

2

Geplaatst:

Mijn games koop ik vaak bij Free Record Shop.

Of bij een game zaak hier vlakbij.

En de beste vind ik Dixons!

Ach ja, ik koop laatste tijd niet meer zoveel games..

:bier::cya:

Geplaatst:

Ik koop altijd men games bij de droomland,daar vind ik bijna altijd de games die ik wil hebben,en de prijs is ook niet duur (soms toch niet :puh:)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik koop ze bij verschillende het hangt er maar af of de ene het spel heeft en de andere niet,

maar als ik alles moet oprekenen heb ik het meeste bij de bartsmit gekocht.

Geplaatst:

E-Plaza is altijd de winkel waar ik games koop, En als ze daar niet hebben ga ik bij free record shop kijken en heel soms bij intertoys

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik haal mijn games meestal in breda bij replay; dit is naar mijn mening een erg mooie gamewinkel en je kan er op de Xbox,PS2,GameCube,Nintendo DS,PSP spelen dus als je een game wil kopen maar je bent er og niet helemaal zeker van of hij echt leuk is vraag je daar gewoon even of je de game mag testen ;)

Ook kan je als je uitgekeken bent op een game hem terugbrengen en gezien zijn leeftijd word bepaald hoevveel je er voor terugkrijgt.Deze tweedehands games verkopen ze dan weer en voor een hele mooie prijs.En een game is een game of hij nu gebruikt is of niet hij zal heus nog wel werken.En dit is niet zoals bij de Free Record Shop 5 games in totaal ,nee hier staat er echt een heel rek vol mee van alle consoles :)

Ook hebben ze een kaart waarbij je bij elke uitgave van 40 euro een stempel op krijgt en als je dit helemaal vol hebt (Ongeveer 10 vakjes) krijg je korting bij je volgende uitgave (Sorry maar ik weet niet meer precies hoeveel korting maar het was aardig wat) Zo kan je als je daar altijd je aankopen doet nogal eens wat gratis krijgen ;) Ik moet er dus wel aardig wat voor reizen maar het is het waar; echt een hele mooie winkel.

Bewerkt: door advancegta
Geplaatst:

Als ik een game wil kopen ga ik meestal even langs bij Game Mania. De meeste games die ik heb komen van daar. Soms zijn de games er voordeliger maar soms zijn ze ook duurder. Je kan er ook je eigen games die je beu bent omruilen voor een waardebon en je kan ook occasie games kopen. Bij iedere aankoop krijg je ook punten (vanaf je eerste aankoop krijg je een lidkaart). Als je 1500 punten verzameld hebt krijg je een waardebon van €15. Momenteel heb ik 1288 punten (na al die aankopen :7)

Dit heb ik er al gekocht:

• GTA Double Pack (Grand Theft Auto + GTA London 1969)
  • GTA Vice City
  • GTA San Andreas
  • Half-Life Generation (Half-Life 1 + HL Opposing Force + HL Blue Shift + Counter-Strike 1.6
  • Half-Life²: Game of the Year Edition
  • Age of Empires III
  • PlayStation Portable
  • Burnout: Legends
  • GTA Liberty City Stories
  • King Kong (terug verkocht)

Geplaatst:

Het liefst koop ik het bij de Free Record Shop mijn games, want daar hebben ze teminste verstand van vind ik. Bij mij hebben ze in ieder geval een man, en die heeft er veel verstand van. Ze hebben er alles, de 360, de DS, PSP, PS2, PS1, SNES, N64, GBA en nog veel meer. Zelfs de Pc hebben ze er. Ik vind het er best wel gezellig, er is meestal wel iemand die tegen je wil als er niemand in de winkel is. Soms organiseren ze LAN wedstrijden waar ik elke keer bij ben om te kijken. Maar soms kijk ik ook wel bij alle shops om te kijken wat het verschil is. Anders heb ik voor niks meer betaald dan bij die andere. De Dixons vind ik maar niks, ik kocht daar eerst altijd mijn spellen maar nu niet meer, omdat ze te duur zijn. We hebben ook nog een Intertoys en een Bart Smit, maar daar zijn helemaal geen mensen die verstand van games hebben. Ik was eens een keer bij de Intertoys voor GTA SA, vroeg ik wat er zoal te doen was, zeggen ze: Jongeman, wij weten niet alles he, en dat noemt zich een speelgoedwinkel? Bij de Bart Smit wou ik FIFA 07 kopen, zeggen ze: Er is niks veranderd, ga voor PES die is stukken beter. Maar daar had ik niks aan omdat ik FIFA wou en niet PEs want dat vind ik een flut game omdat die na-geaapt is. Ik ga dus alleen nog maar naar de Free Record Shop want daar kocht ik gister Super Mario 64 DS, en toen gaven ze mij teminste uitleg en een trial om het mee naar huis te nemen. Ik wou het daar gewoon spelen, en ik kocht hem gelijk.

Maar als je geen verstand van games heb, koop ik daar ook geen games omdat ik wel meer uitleg over het spel wil want anders koop ik bijv. Barbie en dat vind ik bijvoorbeeld leuk, zonder uitleg te krijgen hoeveel hij kost enzo. Ik speel hem, maar vind het niks aan. Dat is dus niet leuk want dat gebeurde eens met mijn nicht. Die werd kwaad, ze ging er gelijk heen en wou haar geld terug. Zo grappig, die mensen gaven gelijk haar geld terug. Sindsdien wil ze Barbie nooit meer zien. Dus mijn favoriete game Shop is dus de Free Record Shop.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...