Jump to content

Freefall

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, ja daar ben ik weer :$

Missie Beschrijving

Ga naar het vliegveld en steel de Dodo die in de hangar staat. Vlieg naar de aankomende Shamal. Je moet achter het vliegtuig zien te raken en door de corona vliegen die achter het vliegtuig hangt. Er volgt een cutscene waar CJ een jump maakt naar het vliegtuig uit de Dodo. In het vliegtuig moet je de 4 inzittenden afknallen, verstop je als je moet herladen. Hierna moet je de piloot afmaken. Vlieg het vliegtuig naar de luchthaven en land op de landingsbaan. Wanneer je stilstaat, heb je de missie gehaald.

Deze missie krijg ik niet gehaalt, als ik het vliegtuig tegen kom, moet ik om draaien en kan ik hem niet meer inhalen, zou iemand deze voor mij kunnen doen ? (missie is tegen over save punt).... Graag op de zelfde plek saven

En natuurlijk ik kan niet vliegen dus daarom vroeg ik ook bij de missie van vliegschool :duh:

Als je wilt... (hoeft niet !!!) zou je dan ook de missie's van AirstripMarker.gifVerdant Meadows Graveyard willen doen :$

Alvast bedankt voor de moeite :)

Bewerkt: door Lampje

Freefall - Passed

freefall1ql3.th.jpg freefall2tg5.th.jpg

De Forelli's hebben het voorzien op Salvatore, je moet in deze missie ze dus uitschakelen voordat ze in Las Venturas aangekomen zijn. Rij dus naar de aiport en steel een dodo, vlieg nu in de richting van waar de Shamal vandaan komt. De bedoeling is dat je achter de Shamal terecht komt zodat vervolgens uit de dodo op de Shamal terecht komt door te springen. Nu je aan boord bent moet je eerst de 4 Forelli's uitschakelen en vervolgens de piloot. Hierna vlieg je weer terug naar LV airport en heb je de missie gehaald.

N.O.E. - Passed

noe1dv2.th.jpg noe2eg1.th.jpg

In deze missie moet je spullen van Mike Toreno naar Angel Pine brengen, de bedoeling is dat je laag blijft met je Rustler zodat je niet ontdekt wordt en achtervolgd door Hydra's. Als je eenmaal de spullen gebracht heb in Angel Pine moet je weer levend terug zien te keren op Verdant Meadows. Als je eenmaal daar veilig geland ben, heb je de missie gehaald.

Stowaway - Passed

stowaway1jh4.th.jpg stowaway2vu3.th.jpg stowaway3jt1.th.jpg

In deze missie moet je voor Toreno een vliegtuig van een geheim agent tot ontploffing brengen, je start met een PCJ-600 en je moet vervolgens daarmee in het rijdende vliegtuig zien te raken. Eenmaal aan boord vermoord je alle geheime agenten die je tegen komt. De laatste draagt een parrachute, deze moet je oppakken en vervolgens een Satchel Charger plaatsen aan de achterkant van het vliegtuig. Ten slotte spring je uit het ontploffende vliegtuig en heb je de missie gehaald.

Black Project - Passed

blackproject1fi9.th.jpg blackproject2us1.th.jpg blackprojectpassed3lg3.th.jpg

Dit is een van mijn favoriete missies. Hierin moet je namelijk het $6.000.000 project stelen uit de geheime legerbasis in San Andreas. Namelijk: de Jetpack. Als je de Jetpack uit de legerbasis gejat hebt vlieg je ermee naar de plek waar The Truth op je wacht. Eenmaal aangekomen gaat The Truth er vandoor met de Jetpack en is de missie gehaald.

Ik heb tijdens deze 4 missies geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in de bijlage. ;)

Veel succes met de volgende missies. :)

Bewerkt: door Bling

Doe ik wel! ;)

Edit: Bling doet hem al voor je. ;)

Bewerkt: door Scooter

Edit...

Ik denk dat jij andere versie hebt... kan jij dit veranderen ?

Trouwens, Nog bedankt ;)

Edit:

Opgelost

Bewerkt: door Lampje
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...