snuifduif Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 (bewerkt) wie zou voor mij de vlieglessen Circle Airstrip & Circle Airstrip and Land willen halen met mijn safe-game de rest zou opzich niet hoeven dat wil ik wel weer zelf proberen die lijken me al iets makkelijker cheats: mag je van mij gebruiken mods: liever niet versie: ik zou niet weten welke versie ik heb hij heeft ong een 3/4 jaar op me pc gestaan zonder er wat mee te hebben gedaan alvast bedankt GTASAsf1.b Bewerkt: 5 september 2006 door snuifduif
Dutchy3010 Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 (bewerkt) wie zou voor mij de vlieglessen Circle Airstrip & Circle Airstrip and Land willen halen met mijn safe-game de rest zou opzich niet hoeven dat wil ik wel weer zelf proberen die lijken me al iets makkelijker cheats: mag je van mij gebruiken mods: liever niet versie: ik zou niet weten welke versie ik heb hij heeft ong een 3/4 jaar op me pc gestaan zonder er wat mee te hebben gedaan alvast bedankt Doe ik voor je! Circle Airstrip - Mission Passed! Behaald: Goud Circle Airstrip and Land - Mission Passed! Behaald: Goud Veel succes nog met de verdere missies. Ik heb geen cheats/mods gebruikt! GTASAsf8.b Bewerkt: 5 september 2006 door Dutchy3010
snuifduif Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2006 thanx hij doet het kan ik eindelijk weer verder spelen in het spel :D
Recommended Posts