Vercetty Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 jongens ik krijg net een e-mail van R*, de site van VCS is online, je kan nu kijken naar de dingen en er zit ook een multiplayer bij hier de site:klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) Onvoorstelbaar dit is echt een prachtige site niet te geloven wat ze er allemaal mee kunnen die muziek de sfeer ik kan het bijna niet geloven ik kijk mijn mail-box en er staat ook een mail dat de site open is. Ik kijk weinig in me mail box en ik vindt het dan ook fijn dat je dit gezegt hebt en er staat ook een filmpje en echt alles is mooi aan deze site. Allemaal nieuwe screens weet je hoe ongeloofelijk mooi, prachtig gewoon. Echt zo ontzettend bedankt R* en jij bedankt voor het melden. Super! Verslag van deze site in het nieuws topic! Bewerkt: 6 september 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 Ik heb ook dat filmpje gezien, echt fokkin mooi, had ik me PSP nou maar niet verkocht. Dan maar hopen dat deze ook voor PS2 komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 lol wat ziet die Lance dr nog vaag uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 Ik wou dit net posten maar jij was me voor het ziet er heel goed uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 Eindelijk, hier had ik lang op gewacht. De site ziet er heel mooi uit, dus dat zal het spel ook wel worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 Wow, de site en dat filpje zien er supergoed uit! Dat filmpje is ook van goede kwaliteit man! Check eens de graphics en vergelijk ze met die van LCS! Ik wil VCS! NU! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 prachtige site, al die filmpjes zijn zo mooi, vooral die met de boten. het water lijkt mij een combinatie van die van vice city en san andreas (egt mooi ) ik kan niet wachten op dit spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 Als ik deze site zou moeten beschrijven, dan zou ik dit in één woord kunnen doen: Zalig. Jammer dat je al redelijk veel van de game op de site kunt zien, dit maakt me nog nieuwschieriger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 Eindelijk is de site online! Ik weet nog dat ik gister tegen SummerBase op msn zei dat ik het raar vond dat de site nog niet geopent was. En ja hoor, de volgende dag is hij geopent. Ik heb ook even de trailer bekeken en mijn 1e reactie was: Wauw vet! Ook de nieuwe screens zien er mooi uit en de muziek is ook goed. Alles ziet het er supergoed uit en ik heb er dus nog meer vertrouwen in gekregen. Het enigste wat ik nu kan doen is de trailer 100 keer bekijken en hopen dat er ook ooit een PS2 versie komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 ja de site is echt wel heftig . maar lace ziet er zo nerdachtig uit met de bril Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 Jongens, ik ben nu zo opgewonden dat het gewoon net een droom lijkt. Op dit moment had ik gewacht. Eindelijk is de Vice City Stories official Website in de lucht! In één woord: Fantastisch. Ik kon eerst al niet wachten, maar nu al helemaal niet meer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 WOW echt een prachtige site die muziek enzo ech gewoon VET!!!! ik kan al echt niet meer wachten ik moet dat spel gewoon in me handen hebben echt hopen dat hij op de Ps2 komt ik wou kijken wat de muziek was maar dat staat er nog niet op R* prachtige site hopen dat het spel zelf ook prachtig is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 lol wat ziet die Lance dr nog vaag uit Lance is inderdaad nog een broekie in de trailer. Erg mooie site, met een heleboel info en herinneringen. Eindelijk duidelijkheid over een aantal personages: Ricardo Diaz (Uiteraard), het gezichtt op de cover is inderdaad Robina en Phil Cassidy komt heel even in de trailer voorbij. Het trailerpark lijkt zich te bevinden op het braakliggende terrein achter de Sunshine Garage, aangezien op één van de screens de brandstoftanks van het vliegveld te zien zijn. Wie herkent dat quadbike-achtige voertuig op die screen? Vrock weer terug, met Couzin Ed en Lazlow als zijn hulpje. Ook VCPR lijkt weer terug te zijn, maar helaas nog geen spoor van Pressing Issues en/of Maurice Chavez. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2006 Ik kan de site op een of andere manier niet bereiken. Ik zie nog steeds het logo en "pre-order now". Weet iemand hoe dit komt? Want ik wil de site namelijk heel graag zien. Greets, Mickey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.