Jump to content

launch site van VCS

Vercetty

Recommended Posts

Onvoorstelbaar dit is echt een prachtige site niet te geloven wat ze er allemaal mee kunnen die muziek de sfeer ik kan het bijna niet geloven ik kijk mijn mail-box en er staat ook een mail dat de site open is. Ik kijk weinig in me mail box en ik vindt het dan ook fijn dat je dit gezegt hebt en er staat ook een filmpje en echt alles is mooi aan deze site. Allemaal nieuwe screens weet je hoe ongeloofelijk mooi, prachtig gewoon. Echt zo ontzettend bedankt R* en jij bedankt voor het melden. Super! :D

Verslag van deze site in het nieuws topic!

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Eindelijk is de site online! Ik weet nog dat ik gister tegen SummerBase op msn zei dat ik het raar vond dat de site nog niet geopent was. En ja hoor, de volgende dag is hij geopent. :bonk:

Ik heb ook even de trailer bekeken en mijn 1e reactie was: Wauw vet! :*D Ook de nieuwe screens zien er mooi uit en de muziek is ook goed. Alles ziet het er supergoed uit en ik heb er dus nog meer vertrouwen in gekregen. Het enigste wat ik nu kan doen is de trailer 100 keer bekijken en hopen dat er ook ooit een PS2 versie komt. :puh:

Delen op andere websites

Jongens, ik ben nu zo opgewonden dat het gewoon net een droom lijkt. Op dit moment had ik gewacht.

Eindelijk is de Vice City Stories official Website in de lucht! :dans::D

In één woord: Fantastisch. Ik kon eerst al niet wachten, maar nu al helemaal niet meer!

Delen op andere websites

WOW echt een prachtige site :klap:

die muziek enzo ech gewoon VET!!!!

ik kan al echt niet meer wachten ik moet dat spel gewoon in me handen hebben :puh:

echt hopen dat hij op de Ps2 komt

ik wou kijken wat de muziek was maar dat staat er nog niet op :)

R* prachtige site hopen dat het spel zelf ook prachtig is _O_

Delen op andere websites

lol wat ziet die Lance dr nog vaag uit

Lance is inderdaad nog een broekie in de trailer. ^_^

Erg mooie site, met een heleboel info en herinneringen. Eindelijk duidelijkheid over een aantal personages: Ricardo Diaz (Uiteraard), het gezichtt op de cover is inderdaad Robina en Phil Cassidy komt heel even in de trailer voorbij.

Het trailerpark lijkt zich te bevinden op het braakliggende terrein achter de Sunshine Garage, aangezien op één van de screens de brandstoftanks van het vliegveld te zien zijn. Wie herkent dat quadbike-achtige voertuig op die screen?

Vrock weer terug, met Couzin Ed en Lazlow als zijn hulpje. Ook VCPR lijkt weer terug te zijn, maar helaas nog geen spoor van Pressing Issues en/of Maurice Chavez.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...