ASPHALT Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ik ben het Helemaal met jullie eens, Heerlijk ! ------- Op Site is een soort Journaal te bekijken, MyTV News, er zijn een paar 'interessante' onderwerpen, ik plaats er een paar: Hier vind je Info over het Leger en de Leger Basis. Op de Pagina is een leuk filmpje te zien. 'Leuk' is eraan dat de Basis er heel anders uit ziet als in VC, mooier en moderner. Terwijl VC na VCS afspeeld, er moet dus iets gebeuren (). - Hier vinden we een stuk over de Maffia op een Woonwagen kamp (Waar Vic. van afkomt?) Het leuke is dat er een Quad is te zien. In VCS kun je dus rijden op een Quad : -------- Ook is er op de Site een Filmpje te Downloaden, (Hier kun je hem Downloaden) Hier kunnen we veel uit op maken, ik ben wat screens gaan maken: Personen: Alberto Robina: Alberto Robina + ???: Alberto Robina + ??? (Ikzelf vind hem wel op een soort Tommy lijken kwa Kleding Stijl, dan met het Frankie Outfit, Misschien heet hij Frankie ( )): Diaz: Lance: Onbekende Vrouw met een Baby. Misschien de Vrouw van Vic? Onbekende Vrouw 2: Phil + Een Onbekende vriend van Phil, Misschien zijn Privé Dokter die we kennen uit de missie Boomshine Sagion? Pastor Richards?: Voertuigen: De Banshee zal zijn oude vorm weer hebben: Een Cheetah Waar uit een Drive By wordt gedaan: De Marquis is Terug: Een Nieuwe Motor: Ook de Sparrow is terug: Al Langer bekent, de Squalo is terug: Overig De Aiport is 'anders': Helaas mocht ik geen Plaatjes meer Toevoegen dus ik heb de link maar gepakt: Plaatje 1 Plaatje 2 Tevens is hier te zien dat de Groene Politie Wagens weer terug zijn. Reageren
nick11123 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ik kan de site op een of andere manier niet bereiken. Ik zie nog steeds het logo en "pre-order now". Weet iemand hoe dit komt? Want ik wil de site namelijk heel graag zien. Greets, Mickey mickey als het goed staat moet je onder je geboorte datum invullen maar je moet niet je eigen doen want je bent nog geen 18 dacht ik dus moet je doen alsof je ouder bent. anders kan je de site niet zien succes ik heb net nog die trailer gezien echt gaaf ik wist nog niet dat lance een brilletje had en hij ziet er echt jong uit ik ben al echt benieuwd wat voor muziek er gaat inkomen Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Echt heel mooi site! De mooiste Rockstargames site van een GTA!!!. De graphics zien er in de trailer ook fantastisch uit!!! mooie screenshots... gta-freak2 Reageren
Lievemax Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Die op dat plaatje, dat is toch Umberto, niet Alberto. En ik denk niet dat het pastor Richard is. Er zit 2 jaar tussen, geen 20:P En volgens mij zijn de 2 onbekende vrouwen 1:D Reageren
Bling Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Komt Ricardo Diaz te wonen in El Swanko Casa? Ik wou even wat zeggen. Ik denk dat ik misschien ontdekt heb waar Ricardo Diaz komt te wonen in Vice City Stories. Ik denk niet dat hij in de grote mansion op Starfish Island woont zoals is Vice City, maar ik denk dat hij in El Swanko Casa komt te wonen. Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel, het gebouw wordt in Vice City gebruikt als save huis en ziet er uit als een villa. Hieronder even een screen van de villa: El Swanko Casa Wat zijn mijn argumenten hiervoor? In de trailer die je op de officiele site ziet zie je een stukje waarin Ricardo Diaz aan het praten is. Als je goed kijkt zie je dat hij voor een raam staat en dan zie je dit: Ik vind dat de pilaren en palmbomen erg lijken op die van het El Swanko Casa gebouw. Verder heb ik ook nog een screen uit een ander filmpje afkomstig van vicecitystories.com. In een van deze filmpjes zie je ook een stukje van Ricardo Diaz. Daar zie je het volgende: Lijkt de omgeving (zie ook gebouw) niet sterk op de omgeving van El Swanko Casa? Ik weet natuurlijk niet zeker of het echt waar is, het is maar een speculatie. Maar ik zou toch graag jullie meningen willen horen wat jullie hiervan vinden? Reageren
Preddy Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 (bewerkt) Ook van MeTV Jack Howitzer ook terug als "action figure", gebaseerd op "The Evacuator". Zullen we wss wel gaan zien als een vervolg op de Vercetti & Vance poppen in GTA:SA Storyline zal weer alles met drugs te maken hebben Dr. Horowitz: "You can be 70% man, 30% woman, something like Nancy Reagan" deze? Demestobot, zat die stem daarvan ook al niet in VC? Komt me nogal bekend voor. Release Gum: "Shoots a load in your mouth" "You Chew, You suck, then POW!" Dis dus met een naar iets anders, dat ik om het netjes te houden maar aan de verbeelding overlaat Camus Jeans: "Camus Jeans""Our name is on your lips (onze naam is op jou lippen)" "What is life for?" "Tight, Hot, and great in a crisis." "Like You" "Camus Fit, they hug you close, even if you're in torment" "There're specially cut to show off what you've got. (Speciaal gemaakt om te laten zien wat je hebt)" "They give you meaning... hmmmmm..." "Push that rock(?) Sisyphus" "Read our lips, I'm in pain..." "Camus Jeans are tight, soak 'em in the badtub before you put them on." "Camus Jeans" "When the line forms for your rear, be elated for a moment (wees blij)" "Camus Camus Camus" M.a.w.: Deze Jeans zitten zo strak dattuh... nja zie plaatje Front view Bewerkt: 10 september 2006 door Preddy Reageren
Vercetty Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2006 bling: ik vind het een hele goede speculatie en het lijkt er ook wel op maar zou het niet zo kunnen zijn dat vic er woont en dat hij op bezoek komt of zo Reageren
Lievemax Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Lijkt me eerlijk gezegt niet. Ricardo zegt: So your the man they all talk about. Ik denk niet dat hij een huis krijgt waar je missies in afspeelt. Het is echt zo'n begin villatje () En misschien woont Diaz er tijdelijk omdat zijn villa nog in aanbouw is. Ik vraag me af wat Vic allemaal heeft gedaan bij Diaz, waardoor hij het zo heeft verpest. Reageren
Baffie Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Die gast die naast Phil staat, deze: Kan ook Pedro Garcia zijn, de man die je in de missie Gun Runner aan moet pakken omdat hij de wapens niet aan Phil geleverd heeft. Reageren
Rekam Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Om het toch ontopic te houden: Ik vind het één van de mooiste site's die R* voor een GTA spel gemaakt heeft. Ik hoop dat ze er nog meer informatie/updates over VCS plaatsen. Reageren
maarte41 Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Ik was de trailer eens frame per frame aan het bekijken en ik kwam iets raars tegen bij de scène met Alberto Robina. Zou dit zijn wat ik denk dat het is. Bewerkt: 9 september 2006 door maarte41 Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Ik was de trailer eens frame per frame aan het bekijken en ik kwam iets raars tegen bij de scène met Alberto Robina. Zou dit zijn wat ik denk dat het is. Ik weet wat je bedoelt . maar als het dat ook is weet ik niet zeker, het kan ook iets van de houten kast zijn. Als het is wat je denkt, dan zou het wel grappig zijn! Maar ik denk dat ze dan weer veel klachten gaan krijgen... gta-freak2 EDIT: Ik heb de trailer nog eens goed bekeken, en dan zie je het wel duidelijk. grappig dat ze dit er in stoppen! Bewerkt: 9 september 2006 door gta-freak2 Reageren
maarte41 Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Het kan geen voorwerp van de omgeving zijn, want als je de trailer bekijkt zie je dat het meebeweegt met Alberto. Reageren
VforV Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Demestobot, zat die stem daarvan ook al niet in VC? Komt me nogal bekend voor. Domestobot kwam je al tegen in de reclamespotjes in Electron Zone op LCFR (in GTA LCS). "Ow, yeah, I'm. going. to. blow. my. source all over your. face." Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Ik kan de site op een of andere manier niet bereiken. Ik zie nog steeds het logo en "pre-order now". Weet iemand hoe dit komt? Want ik wil de site namelijk heel graag zien. Greets, Mickey Je moet even je site vernieuwen (meestal met dat knopje waar die 2 pijltjes naar elkaar wijzen). Ik was de trailer eens frame per frame aan het bekijken en ik kwam iets raars tegen bij de scène met Alberto Robina. Zou dit zijn wat ik denk dat het is. Ik weet wat je bedoelt . maar als het dat ook is weet ik niet zeker, het kan ook iets van de houten kast zijn. Als het is wat je denkt, dan zou het wel grappig zijn! Maar ik denk dat ze dan weer veel klachten gaan krijgen... gta-freak2 EDIT: Ik heb de trailer nog eens goed bekeken, en dan zie je het wel duidelijk. grappig dat ze dit er in stoppen! Nee, dit is gewoon z'n schoen. Hij heeft z'n linkerbeen op z'n rechter knie gedaan (een zithouding). Bewerkt: 9 september 2006 door The Golden Fighter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.