Jump to content

pokemon

the_fa2man

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo alle leden dit is de grote pokemon forum je kan hier van alles vragen over alle pokemon spellen. En ik geef jullie hieronder wat links van de beste sites waar je al bijna alle info al kan vinden.

De links:

Algemene info over pokemon Super tip !!

Algemene info 2 Tip !!

Maar ik heb ook een vraag : bij de 4e waar je tegen die flannery meot vechten ik kom binnen en dan heb ik de 1e man al verslagen en nu moet ik verder ik ga door die transporteer ding en nu kom ik in een kamer met helemaal niks hoe meot ik verder naar flannery
Bewerkt: door the_fa2man

Dat is een ingewikkelde gym. Die zit vol met teleporters. Die gaan van de ene ruimte naar de andere ruimte. Ik heb een FAQ voor je gevonden die je alles uitlegt over hoe je Flannery bereikt. De FAQ waarover ik het heb is de FAQ van Yoyo Yoshi. De FAQ is helaas in het Engels. Ik kon die link niet direct aangeven omdat die dan een error aangaf. Ik zal je de details geven in het Nederland.

Je stapt de gym binnen. Aan je rechterzijde zie je een mannetje die je uitlegt met welke pokemon je kans maakt tegen Flannery. Loop helemaal naar boven, daarna naar rechts en dan naar beneden. Daar tref je trainer 1 aan en het gevecht begint dan. Als je trainer 1 hebt verslagen dan moet je voor trainer 2 het volgende doen: Loop 1 blikje naar beneden, daarna moet je helemaal naar links lopen. Je wordt daarna geteleporteerd naar de volgende ruimte. In de volgende ruimte moet je een stap naar beneden lopen, daarna moet je 3 stappen naar links lopen voor de volgende sprong. Je wordt weer geteleporteerd en de tweede trainer bevindt zich 3 stappen van je. Als je het gevecht hebt gewonnen dan wil je trainer 3 uitdagen. Voor trainer 3 moet je helemaal naar links lopen, daarna moet je een stapje naar boven lopen. Als je weer door een teleporter bent gekomen moet je helemaal naar boven en naar rechts lopen. Daarna moet je weer naar beneden lopen en dan tref je trainer 3 aan. Als je het gevecht hebt gewonnen dan wil je trainer 4 uitdagen. Voor trainer 4 moet je helemaal naar links lopen, daarna moet je weer 2 stappen naar boven doen en dan belandt je weer in een andere ruimte. Als je in die ruimte bent dan moet je helemaal naar boven lopen, daarna moet je een stapje naar rechts doen, daarna moet je een stapje naar beneden doen. Daarna moet je weer springen. Na het springen moet je helemaal naar boven lopen, daarna moet je naar 1 stap naar rechts en 1 stap naar beneden doen. Daarna wordt je weer getelepoteerd. Na deze sprong moet je 4 stappen naar boven doen en na die 4 stappen moet je 2 stappen naar links doen. Nadat je de 4e trainer hebt verslagen wil je natuurlijk naar de 5e trainer. Je doet dan 3 stappen naar rechts voor het springen. Na de landing moet je helemaal naar rechts lopen, daarna loop je 1 stap naar boven, 2 stappen naar links, 1 stap naar beneden en daarna moet je helemaal naar links lopen. Als trainer 5 verslagen is dan wil je zeer graag Flannery verslaan. Voor dat moet je 1 stap naar beneden doen, 1 stap naar links doen. Daarna loop je helemaal naar beneden voor het springen.

Voor deze gymgevecht kan ik je zeer aanraden om een goede waterpokemon te trainen. Maar een pokemon met een sterke aanval kan ook zeer effectief zijn. Een Nuzleaf is een zeer goede pokemon om te gebruiken in dit gevecht. De aanval Bide zorgt ervoor dat alle schade die bij hem is aangericht, dubbel zo hard aankomt bij de tegenstander. Zo had ik gewonnen van Watson.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:

klopt niet want je zegt eerst helemaal naar rechts dan een stap naar recht kan neit want je bent al helemaal rechts

Geplaatst:

Dat duurt wel erg land dat kon ik toch zelf ook bedenken heb ook vaak geporbeerd lukt niet echt na trainer 4 word ik gek en snap ik niks meer

Geplaatst:

Versla eerst gewoon iedereen in de gym, en ga doen pas gaan zoeken waar je heen moet. Als je echt zoveel problemen hebt met deze gym, kan je misschien opschrijven welke weg je eerst opgaat. Zo kan je telkens, als je weer op een verkeerd stuk beland weer voortdoen van waar je goed bezig was.

Flannery is vrij simpel, een paar sterke water aanvallen maken haar van kant. Let alleen op, ze kan vrij irritant worden qua moves als je het gevecht te lang in draai houd. De beste strategie hier is voor haar Pokémon zo snel mogelijk te bezwijken. Let op voor de move Overheat, elke Pokémon van Flannery kent die move. Het doet vrij wat schade, al verlaagt het de SP.ATK van de Pokémon dus zullen de volgende vuur aanvallen al wat minder schade doen.

Nuzleaf vind ik zelf heel gevaarlijk voor te gebruiken, hij overleeft vast niet veel vuur aanvallen. Hij is namelijk heel zwak tegen vuur aanvallen, vooral tegen Overheat (critical = dood). Na je gevecht krijg je de Heat Badge, en TM50 (of 51?), Overheat.

Geplaatst:

Dankjewel maar ik kan nou juist de weg niet vinden naar al die trainers ik heb het al 40 keer geprobeerd maar ik wil echt een route hebben zo een goeie ik heb heel google doorgelezen ik zit hier al een maand vast mee. Zoals colonel cortez al zei zo eentje wil ik maar dan met geen fouten

Geplaatst:
Dankjewel maar ik kan nou juist de weg niet vinden naar al die trainers ik heb het al 40 keer geprobeerd maar ik wil echt een route hebben zo een goeie ik heb heel google doorgelezen ik zit hier al een maand vast mee. Zoals colonel cortez al zei zo eentje wil ik maar dan met geen fouten

Die fout is er uit gehaald. Lees gewoon die FAQ van Yoyo Yoshi goed door. Die FAQ heb ik snel proberen te vertalen, daarbij zaten er een paar foutjes tussen. Ik heb het daarmee kunnen redden. Het is een kwestie van veel uitproberen. Je moet veel geduld hebben om deze gym uit te spelen. Je moet stap voor stap proberen dichterbij te komen. Ik weet dat het frusterend is. Ik heb voor je gezocht, maar ik kwam alleen minder uitgebereide routes naar Flannery tegen. Probeer het met de FAQ van Yoyo Yoshi. De rest kan ik je zeker niet aanbevelen.

Welke pokemon heb je trouwens in je team zitten en op welke level zitten ze? Zorg in ieder geval voor goed getrainde pokemon. Zorg in ieder geval dat je boven de level 30 zit met je pokemon. Na deze Gym ga je het moeilijker krijgen. De Gym hierna is nog redelijk makkelijk als je de juiste pokemon hebt. Maar de Gym in Mossdeep City was een van de moeilijkste Gym's waar ik had moeten vechten. Een tip voor jou is om te zorgen dat je daar met goed getrainde Darkpokemon gaat vechten. Het is een tweegevecht. Je vecht tegen de pokemon Lunatone en Solrock.

Geplaatst:
Mijn pokemon's zijn :

mightyena lv 23

Graveler lv 31

swellow lv 32

machoke lv 36

swampert lv 36

Voor deze Gym vind ik dit een goed team. Met Swampert kun je heel ver komen in het gevecht met Flannery. Als Swampert niet meer kan vechten dan heb je in Graveler een pokemon die het kan afmaken. Hij is van het Grond/Rock type. Deze afzonderlijke types kunnen tegen vuur. Voor de Gym hierna heb je in Machoke een goede pokemon omdat je tegen normal pokemon gaat vecht. In Fortree City zul je niet veel problemen hebben als je goed blijft doortrainen. Daar wordt gevochten met Flying pokemon. Alleen in Mossdeep City kan het moeilijk worden. Daar wordt gevochten met Psychic pokemon. Machoke kun je daar beter maar wegstoppen omdat hij snel wordt uitgeschakeld. Train die Mighyena rond level 45. Vang een bug of een dark pokemon en train die goed. Als je nog een dark of een bug pokemon hebt dan moet je die goed trainen.

Geplaatst:

Maar nog steeds kom ik neit uit die 5e gym ik beland steeds als ik het zelf probeer weer bij de ingang

• 3 weken later...
Geplaatst:

IK heb nu een vraag ik ben nu aan eht dubbelposten kan niks anders doen want mag neti van gta-sheep nog een topic aanmaken dus mijn vraag is :

Als ik bij lilycove city kom dan zurf ik naar rechts dan anar boven om bij de aqua hideout te komen maar die is geblokeert door wat aqua ventjes hoe haal ik die weg

Als het goed is heb je al gevochten en gewonnen tegen je rivaal. De grot is natuurlijk geblokkeerd. Je moet naar Slateport City vliegen. In Slateport City aangekomen moet je naar het plaatselijke museum lopen. Als je bij het museum bent aangekomen dan zie je dat er rond het ocean museum mensen staan. Voor het museum staat de wetenschapper. De wetenschapper blokkeert de ingang. Praat met de wetenschapper. Nadat je met de wetenschapper hebt gepraat gaat de deur open van het ocean museum. Als je naar binnen gaat dan zul je 2 leden van Team Magma/Aqua zien. Als je dichterbij komt dan zullen de twee leden van Team Magma/Aqua het water induiken en zwemmen naar een submarine. Ze onsnappen dan voor je neus. De wetenschapper vraagt je om Team Magma/Aqua weer af te stoppen. Daarna moet je weer terugvliegen naar Lilycove City. Dan zul je zien dat de ingang van de grot niet meer geblokeerd is als je er naar toe gaat.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:
Als het goed is heb je al gevochten en gewonnen tegen je rivaal. De grot is natuurlijk geblokkeerd. Je moet naar Slateport City vliegen. In Slateport City aangekomen moet je naar het plaatselijke museum lopen. Als je bij het museum bent aangekomen dan zie je dat er rond het ocean museum mensen staan. Voor het museum staat de wetenschapper. De wetenschapper blokkeert de ingang. Praat met de wetenschapper. Nadat je met de wetenschapper hebt gepraat gaat de deur open van het ocean museum. Als je naar binnen gaat dan zul je 2 leden van Team Magma/Aqua zien. Als je dichterbij komt dan zullen de twee leden van Team Magma/Aqua het water induiken en zwemmen naar een submarine. Ze onsnappen dan voor je neus. De wetenschapper vraagt je om Team Magma/Aqua weer af te stoppen. Daarna moet je weer terugvliegen naar Lilycove City. Dan zul je zien dat de ingang van de grot niet meer geblokeerd is als je er naar toe gaat.

moet je niet eerst de ''orb''halen op mount ....... die berg waar die spook pokemon zitten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...