Jump to content

pokemon

the_fa2man

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik praat ook over emereld en ik heb een magma eblem en ik zie er helemaal niemand voor staan er waren eens wel wat mensen voor maar die had ik al lang al verslagen

buiten staat er geen niemand

museumbuitenkz8.jpg

binnen op 1e verdieping ook niemand

museumfloor1mx6.jpg

en binnen op 2e verdieping ook geen aqua of magma ventjes

museumfloor2gr6.jpg

en die kills zijn er nog steeds

untitled1copyvy2.jpg

Bewerkt: door the_fa2man

Dat was mijn foutje :$ . Het zou handiger zijn als je bij je vraag vermeldt over welke Pokemon versie het gaat. Als je dat meldt dan kunnen we je beter helpen. Ik was in verwarring met Ruby en Shappire. Het beste is om een FAQ door te lezen. Je moet wel even zoeken naar een FAQ omdat de link van de FAQ niet direct doorlinkt. Deze FAQ zijn helaas wel in het Engels. Een aanrader is om de eerste FAQ te doorlezen omdat deze FAQ zeer overzichtelijk eruit ziet.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:

Ja maar kijk dan moet ik weer helemaal overnieuw beginnen en al die dingen volgens zoals het in deze walktrough staat want ik heb een andere gevolgt op animewolken want ik meto nu precies weten wat ik meto doen om die mensen weg te krijgen.

Ja maar kijk dan moet ik weer helemaal overnieuw beginnen en al die dingen volgens zoals het in deze walktrough staat want ik heb een andere gevolgt op animewolken want ik meto nu precies weten wat ik meto doen om die mensen weg te krijgen.

De Walktrough op animewolken.nl voor Emerald is vreemd genoeg hetzelfde als die van Pokemon Ruby en Sapphire. Daardoor zijn de verschillen tussen Ruby/Sapphire en Emerald niet bijgewerkt. Dus ik zou gewoon de FAQ's gewoon volgen omdat die van Animewolken.nl alleen maar gaan over Pokemon Ruby en Sapphire. De FAQ's die ik had gevonden gaan over alleen Pokemon Emerald.

Ben je Mt. Pyre al op geweest? Ben je al in de hideout van team Magma geweest? Heb je Maxie verslagen? Dan zal ik je vertellen wat je moet doen. Ik zal proberen om de FAQ van dmon2 te vertalen. Als het goed is blokkeren twee gasten van Team Aqua de weg naar de hideout van Team Aqua. Ze verklappen je wel Archie's locatie. Je moet naar Slateport City vliegen. Daarna moet je naar het noorden van Slateport lopen waar zich een haven bevindt. Je moet dan praten met Captain Stern. Nadat Gabby en Ty weggaan, spreekt Archie opeens door een megafoon van binnenuit. Hij is van plan om de submarine explorer 1 te stelen. Nadat je naar binnen komt, beveelt Archie je aan om hem te achtervolgen. Helaas ben je weer eens te laat en Archie daagt je uit om hem op te zoeken in zijn Hideout in Lilycove. Daarna springt hij in het water en gaat er vandoor in zijn submarine. Je moet weer terugvliegen naar Lilycove en daarna moet je naar de hideout gaan. Als je daar bent aangekomen merk je dat die twee gasten de weg niet meer blokkeren.

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen. Veel succes met het spelen van Pokemon Emerald :cya:.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:

ik ben er eindelijk achter gekomen gelezen op walktrough jah je meot idnerdaad nog naar mount chimney dat vertelden ze neti op de walktrough waar ik naar keek op animewolken dus je meto eerst naaar mnt chimney gaan daar maxie verslaan en dan pas moet je naar slaterport city gaan ben eindelijk verder gekomen en ben bezig de 7e gym te verslaan best wel moeilijk

Geplaatst:

Ikheb vandaag eindeeljk pokemon saphire uitgespeeld!

Pokemon is het enige goeie wat nintendo heeft bedacht!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...