PJM Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ik heb een huisje geprobeerd ingame te zetten. Alleen nu is het wel tastbaar, maar onzichtbaar. Heeft iemand een oplossing..? Reageren
Nickonly Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) Heb je een DFF? Heb je een TXD? Zijn beide goed, de goede bestanden, goede naam? Goed toegevoegd aan 't spel? Als je dit allemaal hebt dan zou 't moetten lukken. Dus ik denk dat je gewoon even je bestanden moet controleren. Bewerkt: 6 september 2006 door Nickonly Reageren
PJM Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ja, voor zover ik weet is alles goed. Reageren
Nickonly Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Als je het echt allemaal gecontroleerd hebt (of alle bestanden (DFF, Col en TXD) bestaan en goed zijn, of je je bestanden hebt toegevoegd aan de bestanden van SA (ook of je de bestanden in de SA map hebt toegevoegd), dan weet ik het ook niet meer . Misschien als je even rond kijkt in De Mastertutorial list? Reageren
mickey Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 @PJM:Ik heb dit ook gehad, een hele lange tijd zelfs. Uiteindelijk ben erachter gekomen wat er fout was. Hoe op te lossen: Open je txd met txdworkshop en klik op het uitklap scherm waar als het goed is san andreas staat. Klik GTAVC aan en save je txd.Klik daarna (weer in het uitklapscherm) san andreas aan en save hem weer. Dan zou hij als het goed is moeten werken. Als hij niet werkt, is er iets mis met je model of met je scripts. Greets, Mickey Reageren
Donwell Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Heb ik ook enige tijd last van gehad. Zorg ervoor dat je txd's allemaal gecompressed zijn, te doen in TXDWorkshop. Zorg ervoor dat je een goede DFF hebt, hetzelfde geld voor de Col. Kijk ook nog eens je IPL en IDE naar, ik heb hierdoor ook een fout gehad. Voor vragen kun je altijd terecht!!! Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.