Jump to content

Grand Theft Auto Vice City

SummerBase

Recommended Posts

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

4

• Edwintje

3

• Johan112

3

• -Matthijs-

2

hoe moet je die savegames in vice city zetten? en hier de beloningen als je het spel 100% uitspeelt

Beloning

Het is een hele uitdaging om al het bovenstaande te voltooien, maar er staat dan ook wel een beloning tegenover, in tegenstelling tot GTA III. Wanneer je deze checklist helemaal hebt afgewerkt, krijg je volgende beloningen:

Maximum health gaat naar 200%

Maximum armor gaat naar 200%

Je kogels gaan nu nooit meer op, als je schiet gaat er één van je magazijn af, en komt er één bij het restant op.

Voertuigen kunnen twee keer zoveel schade aan wanneer Tommy ze bestuurt.

Tweede Hunter in de Army Base of het Helipad in Washington Beach, afhankelijk van waar de eerste stond.

Franky Outfit in het Vercetti Estate.

Drie bodyguards die je in kunt huren bij het Vercetti Estate.

Delen op andere websites

Die beloningen zijn mij duidelijk, maar ik zal je even uitleggen hoe het moet je download simpel weg een savegame door 1 uit te kiezen neem je bijvoorbeeld: The Driver dan is de missie The Driver al voor jou gehaald dus dan begin je met de missie die daarna komt. Al de missie's in deze rij staan op volgorde, dan pak je het bestand uit dit is een Winrar bestand dit open je met het programma Winrar die download je op zijn beurt weer op : 'Rarlabs. Als je dat geopend hebt sleep je de savegames naar je bureaublad.

Vanaf je bureaublad kopier je de savegame de savegame is standaard Slot één dus deze heeft de naam: 'GTAVCsf1.b' deze kopier je nogmaals en daarna plak je hem in de map: 'Mijn Documten > Vice City User Files'. Start het spel op en je ziet in de load game lijst op slot 1 de naam van de missie staan in het voorbeeld dus The Driver. Dan kun je verder gaan met de savegame vanaf het punt waar de savegame die je hier gedownload hebt begint. Ik hoop dat het duidelijk is, veel succes. En iedereen bedankt voor de compimenten. Mochten er nog fouten zijn zeg het dan. :klap:

Delen op andere websites

• 1 maand later...
  • 5 weken later...
waar moet je ze opslaan????? snap de uitleg niet

Het is helemaal niet moeilijk, je download eerst het bestand (dit is een .Rar bestand) om deze te openen zal je eerst het progamma Winrar nodig hebben, deze kun je hier (directe link) downloaden. Wanneer je Winrar hebt gedownload op je de gedownloade savegame, in het pakketje zit een bestand genaamd GTAVCsf1.b, dit is de savegame, deze savegame moet je vervolgens in de map GTA Vice City User Files plaatsen. Deze map staat in Mijn Documenten. Wanneer je hem daarin hebt geplaats is de savegame als het goed is in het spel. Je start nu het spel op en drukt op Load Game, de savegame staat op Slot 1, dus je moet de 1e in de lijst aanklikken om de savegame te laden.

Hier nog de uitleg uit de hoofdpost:

Hoe zet je een Savegame in het spel Vice City?

1) Download de Savegame uit dit topic en sla hem bijvoorbeeld op het bureaublad op.

2) Druk met de rechtermuisknop op de savegame gevolgd door Kopiëren (Ctrl + C).

3) Ga naar: 'Mijn Documenten > GTA Vice City User Files'.

4) Druk op de rechter muisknop gevolgd door Plakken. (Ctrl + V)

5) Open het spel en ga naar: 'Start Game > Load Game'.

6) Onze Savegame's zijn standaard slot 1 dus die kun je openen.

Succes en veel plezier ermee!

Delen op andere websites

• 1 maand later...
Zijn alle Missie's Anti-Cheat?

:D Good Work :D

Ja, bij de missies zijn geen cheats of mods gebruikt. Het is dus helemaal 'anti-cheat', je hoeft er dus niet bang voor te zijn dat je de 100% niet kunt halen.

Iedereen nog bedankt voor het downloaden en voor de complimenten! :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...