David22 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Misschien een beetje laat, maar dit verdient toch echt een ENORM applaus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaMarco Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2007 Vraagje: Heeft iemand een trainer om te downloaden (graag link plaatsen) dat je gelijk heel vice city uitgespeeld hebt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2007 Vraagje: Heeft iemand een trainer om te downloaden (graag link plaatsen) dat je gelijk heel vice city uitgespeeld hebt! Je bedoelt een 100% Savegame. Je kunt bij de downloads een 100% Savegame downloaden. Kijk maar hier eens voor de download. Dan moet je naar beneden scrollen en dan op Download dit Bestand klikken. Je moet de Savegame na het downloaden met Winrar uitpakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 Er zijn géén trainers waarbij je een 100% savegame bij hebt staat. Ik denk dat je een Savegame bedoelt. Verder, zie post Colonel Cortez. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan112 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2008 Srry voor deze domme vraag :$ Maar ik snap niet hoe je de download in het spel krijgt ik klik telkens om downloaden en dan opslaan en dan krijg ik winrar de voor maar dan weet ik neit meer wat ik moet doen ..... Kan iemand mij mischien helpen? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan112 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2008 Ik heb de uitleg nog is goed doorgelezen en alles gedaan wat er staat.... Maar het lukt me gewoon niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2008 Pak eerst alles uit met Winrar. En installeer het daarna, of vervang de bestandjes, ofzo, ... Ik weet niet precies hoe je moet modden. Maar ik weet wel hoe je alles uitpakt met Winrar. De bestanden uitpakken doe je door op Uitpakken in te klikken. Hier kan je Uitpakken in vinden: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2008 Ik denk dat Johan wil weten hoe hij de savegames in het spel kan zetten. Je zult als je er op klikt inderdaad WinRAR ervoor krijgen, omdat de savegames hiermee zijn ingepakt. Pak het bestand uit op de door Hanneswasco beschreven manier. Eenmaal uitgepakt staat er een .b bestand. Dit bestand heet 'GTAVCsf*.b'. Op de plaats van de asterisk, het sterretje, staat een cijfer, variërend van 1 t/m 8. Dit cijfer staat gelijk aan de slot waarop de savegame is opgeslagen. Het cijfer kun je gewoon wijzigen. Kopieer de savegame en plak deze in de map 'GTA Vice City User Files'. Deze map is te vinden in de map 'Mijn Documenten'. Open het bestand niet, gewoon kopiëren. Let op dat je alleen de savegame kopieert, niet de hele map, het .rar-bestand of iets anders. Gewoon de savegame. De savegame zal nu kunnen worden geladen in Vice City. Veel plezier in Vice City! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan112 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2008 ALLEBEI HEEL ERG BADANKT Nu kan ik tenmisnte verder met vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb ooit een savegame pakket gedownload voor Vice City. Je download een rar pakket met heel veel rar pakketjes erin. Als je de rar pakketjes staan laat, kun je (in combinatie met de hulp van de Readme) met de zoekfunctie van Windows heel makkelijk je savegame vinden. Stel, ik wil de missie de job doen, dan doe ik: zoeken -> MC(malibu club)4(missie 4 die ik wil doen). Ik vind het zelf veel handiger dan savegames die opgeslagen zijn met de naam van de voltooide missie. Als ik dan bijvoorbeeld de missie "Cap the Collector" (1 voor laatste missie) wil spelen kan ik dat makkelijker zoeken. Met de stijl zoals het hier staat kan ik dat niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.