gtaloser Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 hey ik heb met met moo mapper een pijp gemaakt waar je in kan rijden. eerst heb ik een coll file gemaakt. daarna wil ik een dff file maken doe export- en wil hem opslaan als pipe dan krijg ik deze fout: Ik had ergens gehoort dat je ook een text bestand moest maken hoe maak ik dat? GTALOSER Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Als ik de melding zo zie, zou ik zeggen dat je probeert naar een file te schrijven die op Read-only staat. Hoe heb je trouwens de COL file gemaakt ? Reageren
gtaloser Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 gewoon geexport al x file en toen een coll file gemaakt maar als ik export als dff dan krijg ik die fout Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 OK, De file die je probeert te schrijven ( m.b.v. export) bestaat die al en wil je die overschrijven of bestaat die file nog niet.? Reageren
Eclipse Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ik weet wat het is. Je moet, voor je hem extporteerd ook de extension achter de naam typen..ik heb er ook even op gepuzzeld. bijv. je wil de .dff van je "buis" exporteren: Tik dan buis.dff in en exporteer hem als een Grand Theft Auto file. Druk daarna op VC en klaar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.