Jump to content

ik kan het bestand niet uitpakken

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

als ik het .zip bestand ga downloaden van mtsa en ik wil het uitpakken geeft hij een error

is er misschien iemand die dit ook heeft of oplossing weet?

PS nieuwste versie vanaf officiele site

ook heb ik veel prblemen in de game! kan bijv niet afsluiten, vind geen servers etc. etc.

als ik zelf een baan ga maken wil ik graag ramps ofzo gebruiken zijn die er oook?

Bewerkt: door Sjoelie
Geplaatst:

De bestanden op Mtasa.com - Download zijn gecontroleerd en tevens werkend bevonden. Je moet gewoon de nieuwste versie van Winzip gebruiken dat is het programma om een .zip te openen je kan zo'n programma op 'Winzip.com' downloaden. Dan download je het pakket van MTAsa.com daarna druk je met de rechtermuisknop op het .zip pakket en druk dan op : 'Extract as...' of 'Uitpakken als...' dan verloop je de stappen in het programma waarnaar het instalatie bestand van Mta ergens op je computer komt te staan, dit heb je bij het uitpakken zelf gekozen.

Dan druk je twee maal op het instalatie bestand en de instalatie zal zichzelf starten. Na enkele minuten is het spel geinstaleerd en dan kun je starten met spelen. Ga naar de Server Browser en dan zoek je naar een server vanuit de lijst dan druk je erop vervolgd klik je op Connect en je gaat de server naar binnen oftewel je joint hem. Kijk ook eens 'hier' voor een leuke server. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...