Talietje Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 de missie Riot is heerl simpel!! in wikiGTA zeiden ze dat het geen makkelijke ging zijn met die boze burgers, niets van gemerkt ik reed gewoon wat op e autosnelweg en dan was ik er, maar het was ook een grappige missie die politieauto's ontploften allemaal onderweg en ik reed er zo gewoon voorbij Reageren
Lampje Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Inderdaad niks van gemerkt... ik heb hem net ook gereden Dadelijk effe End of the Line en heb alle missie's in een kleine anderhalve week gedaan (op 5/6 missie's na... want die kon ik eigenlijk niet halen) Reageren
Dikbuik Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) ja en? ik vond hem ook makkelijk maar ik snap alleen niet wat je hier mee wilt bereiken? mischien vond diegene die dat voor wikigta maakte het wel een moeilijke missie Bewerkt: 6 september 2006 door Dikbuik Reageren
Talietje Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 maar hoe komt die chaos daar in grove street de burgers zijn boos , huizen staan in brand, hoe komt dat? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 maar hoe komt die chaos daar in grove street de burgers zijn boos , huizen staan in brand, hoe komt dat? Het heeft te maken met agent Tenpenny, zei hebben een andere agent vermoord en ze geven CJ de schuld ervan. Tenpenny laat dan CJ allerlei vuile werkjes opknappen. (Die moet jij dan doen in de zin van missies.) Hij wil iedereen vermoorden die hem in de weg staat om zijn doel te bereiken, namelijk de macht in San Andreas overnemen. En dan weet ik het niet zeker maar ik geloof dat er lijken worden gevonden, en daardoor onstaan er rellen. Uiteraad kun je wel raden wie daar verantwoordelijk voor is. Reageren
Talietje Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 ah, maar dit hoort nu eigenlijk bij missie hulp, maar anders moet ik wqeer een nieuw toppic plaatsten: ik zit nu aan de missie na roit , er komt een cutscene en dan weet ik niet wat ik moet doen ers staat niets aangeduid ofzo, naar waar moet ik? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) ah, maar dit hoort nu eigenlijk bij missie hulp, maar anders moet ik wqeer een nieuw toppic plaatsten:ik zit nu aan de missie na roit , er komt een cutscene en dan weet ik niet wat ik moet doen ers staat niets aangeduid ofzo, naar waar moet ik? Dan moet je de missie Los Desperados doen. Je moet met Cesar naar Unity Station rjden als het goed is staan daar drie oude Varrios Las Aztecas vrienden van Cesar. Je moet samen met hen een stuk gebied veroveren, als je wil kan je voor de missie nog even wat mensen recruten. Je hebt er minimaal 2 nodig. Daarna als je de missie start moet je mensen van de Los Santos Vagos vermoorden, die worden aangegeven met die iccontjes op het scherm. Het enige wat je moet doen is die mensen doodschieten. Voor eventuele tips check je natuurlijk WikiGTA. (Klik!) Bewerkt: 6 september 2006 door -Matthijs- Reageren
Talietje Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) waar is Unity Station? Bewerkt: 6 september 2006 door tallex Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) Dat is het station vlakbij de bomshop van 8-ball en de 24/7 winkel in Los Santos...... Waar je ook Wrong side of the Tracks moest doen..... Edit: Te laat -matthijs-! Bewerkt: 6 september 2006 door VWO-er Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 waar is Unity Station? Dat word wel aangeven met een geel blokje op je radar. Misschien herken je het station wel van de missie: Wrong sides of the Track. Mocht je hem nog niet zien, ik heb even een kaartje voor je gemaakt. Je moet erop klikken voor een vergroting. Reageren
Talietje Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 ah, maar dit hoort nu eigenlijk bij missie hulp, maar anders moet ik wqeer een nieuw toppic plaatsten: ik zit nu aan de missie na roit , er komt een cutscene en dan weet ik niet wat ik moet doen ers staat niets aangeduid ofzo, naar waar moet ik? Dan moet je de missie Los Desperados doen. Je moet met Cesar naar Unity Station rjden als het goed is staan daar drie oude Varrios Las Aztecas vrienden van Cesar. Je moet samen met hen een stuk gebied veroveren, als je wil kan je voor de missie nog even wat mensen recruten. Je hebt er minimaal 2 nodig. Daarna als je de missie start moet je mensen van de Los Santos Vagos vermoorden, die worden aangegeven met die iccontjes op het scherm. Het enige wat je moet doen is die mensen doodschieten. Voor eventuele tips check je natuurlijk WikiGTA. (Klik!) ik doe deze missie en ik heb nog altijd geen pijltje op mijn kaart staan! ik rij dan maar zo naar Unity station zoals ze het hier zeggen. en wat nu? ik heb nu nog altijd geen pijltje, ik zie wel 3 mannen staan zoals ze het zeggen maar er gebeurt niks!!!!! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ik doe deze missie en ik heb nog altijd geen pijltje op mijn kaart staan! ik rij dan maar zo naar Unity station zoals ze het hier zeggen. en wat nu? ik heb nu nog altijd geen pijltje, ik zie wel 3 mannen staan zoals ze het zeggen maar er gebeurt niks!!!!! Heb je dan wel mensen gerekruteerd? Aan het begin van de missie moet je eerst 2 mensen rekruteren, voordat je in de auto mag stappen en naar het gele pijltje toe rijdt... Reageren
Talietje Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ik doe deze missie en ik heb nog altijd geen pijltje op mijn kaart staan! ik rij dan maar zo naar Unity station zoals ze het hier zeggen. en wat nu? ik heb nu nog altijd geen pijltje, ik zie wel 3 mannen staan zoals ze het zeggen maar er gebeurt niks!!!!! Heb je dan wel mensen gerekruteerd? Aan het begin van de missie moet je eerst 2 mensen rekruteren, voordat je in de auto mag stappen en naar het gele pijltje toe rijdt... hoe recruteer je dan mensen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ik doe deze missie en ik heb nog altijd geen pijltje op mijn kaart staan! ik rij dan maar zo naar Unity station zoals ze het hier zeggen. en wat nu? ik heb nu nog altijd geen pijltje, ik zie wel 3 mannen staan zoals ze het zeggen maar er gebeurt niks!!!!! Heb je dan wel mensen gerekruteerd? Aan het begin van de missie moet je eerst 2 mensen rekruteren, voordat je in de auto mag stappen en naar het gele pijltje toe rijdt... hoe recruteer je dan mensen? Je pakt een wapen en loopt naar een van je Grove St mannen af. Die members in die groene kleding. Richt dan met je wapen op één van hen. Dit doe je door op je RMB te drukken, dan als je een onder schot hebt, druk je op 'G' of 'H'. Als het goed is hoort hij nu bij jou gang. Bovenin zul je een scherm zien van de sterkte van je gang. Dit moet je dus 2 keer doen voor de missie Los Desperados. Mocht je ze kwijt willen dan doe je dit op dezelfde manier, maar dan houd je 'G' of 'H' een tijdje ingedrukt. Let op: Hoe meer respect je hebt, hoe meer(/minder) mensen je kan recruten. Reageren
Talietje Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 eh.. ik heb Gta op ps2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.