Talietje Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 nu weet ik hoe ik het moet doen mensen recruteren. kan je dat altijd doen? ook als je niet in de missie zit? want dit wist ik echt niet eerder gaaaf man! Reageren
NIELS_ Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Druk op mikken, en dan omhoog, lees jij niet wat in beeld komt ofzo Cutscenes verduidelijken een heleboel, en ook die zwarte blokjes tekst linksbovenin Reageren
Talietje Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 maar kan je altijd mensen recruteren????????????????,,,, >>> Door Dizzee: Je moet eens leren geduld te hebben. Dit is een zeer actief forum dus er wordt wel eens gereageerd. <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 maar kan je altijd mensen recruteren????????????????,,,, Als je genoeg respect hebt wel, hoe meer respect je hebt hoe meer mensen je gang kunnen joinen. Er hangen wel wat voorwaarden aan. Je kan bijvoorbeeld maximaal 7 man recruten. Vind dat je dat dit te weinig is dan kun je een cheats gebruiken: SJMAHPE. Die cheat heeft als functie: Rekruteer iedereen. Als je je afvraagt hoe je aan respect komt voor de members. Dit kan door gang gebieden te veroveren, of door gewone missies te doen waar je Respect + als beloning krijgt. Als je wilt weten hoeveel respect je hebt druk je op [TAB]. Met een balk word aangegeven hoeveel respect je hebt, als die balk helemaal vol is heb je maximaal respect en kun je het maximale aantal man recruten. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) Als je genoeg respect hebt wel, hoe meer respect je hebt hoe meer mensen je gang kunnen joinen. Er hangen wel wat voorwaarden aan. Je kan bijvoorbeeld maximaal 7 man recruten. Vind dat je dat dit te weinig is dan kun je een cheats gebruiken: SJMAHPE. Die cheat heeft als functie: Rekruteer iedereen.Als je je afvraagt hoe je aan respect komt voor de members. Dit kan door gang gebieden te veroveren, of door gewone missies te doen waar je Respect + als beloning krijgt. Als je wilt weten hoeveel respect je hebt druk je op [TAB]. Met een balk word aangegeven hoeveel respect je hebt, als die balk helemaal vol is heb je maximaal respect en kun je het maximale aantal man recruten. Hij zegt dat hij hem op de PS2 heeft. De code is dan 'Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up'. Je kunt mensen dus recruteren door op een gangmember te richten met R1, en vervolgens op het pijltje naar boven te drukken. Je kunt de gangmembers ook opdrachten geven nadat je ze gerekruteerd hebt. Om ze het bevel te geven je te moeten volgen, druk je op het pijltje naar boven. Wil je het bevel geven dat ze moeten wachten, moet je het pijltje naar beneden gebruiken. Ga niet te ver van ze weg, want dan zijn ze niet meer in je gang. Je kunt ze ook uit je gang zetten, door het pijltje naar boven of beneden ingedrukt te houden. Ze zitten dan niet meer in je gang! Bewerkt: 6 september 2006 door Dutchy3010 Reageren
Talietje Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2006 kan je ook dekking vragen ofzo, door op het plijltje rechts of links te drukken? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 (bewerkt) kan je ook dekking vragen ofzo, door op het plijltje rechts of links te drukken? Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal wat je bedoeld. Je kunt niet vragen of ze voor je gaan staan, ter bescherming. Je gangmembers gaan wel automatisch naar jouw vijanden toe: Ballas, Vagos etc. Ook als ze politie achter je aan hebt helpen ze je zonder je het hoeft te vragen. Je zou natuurlijk de gangmembers kunnen laten vechten en zelf ergens veilig achter gaan staan, dan heb je ook dekking. Het nadeel is dan dat al je homies snel dood zijn, omdat hun schotvermogen niet echt goed is. Ik hoop dat ik jouw vraag heb beantwoord, want ik wist niet goed hoe je de vraag bedoelde... Bewerkt: 7 september 2006 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.