Froop Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Size: Max 500x150 Render: hoeft niet Animatie: Nee Premade: Mag, zolang je hem de laatste 2 dagen hebt gemaakt. Mijn sig is al klaar, maar ik laat hem nog niet zien.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) Ik wil wel, ik lever de mijne morgen wel in. Edit: Bewerkt: 7 september 2006 door San_Andreas_Nigga
Froop Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Froop San_Andreas_Nigga Stemmen tot 9 augustus half 4. Succes.
Rick.H Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Ik stem Froop omdat: Ik vind die render van San_Andreas_Nigga veel ste groot en daar word het niet echt mooi op. (sorry) De sig van Froop is mooi omdat ik die brushes mooi over de render gaat.
Ferre Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 General Lee heeft de effecten, maar niet de render. Froop heeft wel de stock en de effecten. Froop got my vote.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Ik stem Froop omdat: Ik vind die render van San_Andreas_Nigga veel ste groot en daar word het niet echt mooi op. (sorry) De sig van Froop is mooi omdat ik die brushes mooi over de render gaat. Het is geen render..., gewoon een wallpapertje.
DaddyPimp Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 SAN, want de effecten van Froop passen niet echt bij het onderwerp vind ik..
mattiejj Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Ik stem Froop omdat: Ik vind die render van San_Andreas_Nigga veel ste groot en daar word het niet echt mooi op. (sorry) De sig van Froop is mooi omdat ik die brushes mooi over de render gaat. Amen! >>> Door RonaldVC: Dit is regelrechte spam, op deze manier hoor je niet te stemmen. Lees de Regels omtrend het raten/stemmen nog eens door, daar kan je lezen hoe het wel moet. Graag hier op letten voortaan..<<<
Silverwing Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 SAN, want de effecten van Froop passen niet echt bij het onderwerp vind ik.. Is er dan een onderwerp...? Ik stem op Froop. De splatter brushes zijn heel mooi ingewerkt op je signature, wat een uniek effect geeft. Heel mooi.
Froop Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) SAN, want de effecten van Froop passen niet echt bij het onderwerp vind ik.. Err, er is nooit een onderwerp ter sprake gekomen, dus je hebt om het zo te zeggen geen reden om op SAN te stemmen. En SAN, doe niet zo kinderachtig met je usertitel. Bewerkt: 8 september 2006 door Froop
The Mafia Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Aangezien SAN is gebanned dus hier kan denk ik wel een slotje op
Lantyz Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 San_Andreas_Nigga is zojuist de deur gewezen, dus aan de GFX mods de eer om de stemming ongeldig te verklaren, dan wel Froop de overwinning te geven. --Topic locked--
.Levi. Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 *gevecht met de slot* Ja hij is open. Ik denk niet dat het veel zin heeft om de battle door te laten gaan tot 9 september zodat iedereen nog even kan stemmen ook op de gebannede persoon. De winnaar is gewoon nu bekend punt uit. San_Andreas_Nigga in de prullenbak gegooit en is niet meer welkom in de ranking lijst. Froop de gelukkige trotste winnaar krijgt een 1 punt meer.
Recommended Posts