Jump to content

Superman Returns

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

supermanqn5.png

Een paar dagen geleden vroeg ik .Levi. of hij een sig voor mij wilde maken, en voila: deze sig is eruit gekomen! Levi: bedankt :). Ik vind hem prachtig, maar wat vinden jullie?

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Heey Dutchy,

Commentaar: De sig ziet er heel goed uit, ook heel netjes afgewerkt

- punten: Er zit niet echt een - punt aan, enkel zou de man iets duidelijker mogen zijn, omdat deze me eerst zelfs niet opviel, maar dat is nou niet echt een groot - punt

+ punten De fond en lettertype en ook de effecten aan de sig en de achtergrond en de personages passen allemaal goed bij elkaar waardoor de sig 1 mooi totaal word.

EindTotaal Punten: 9.8

Eindbesluit: Heel goed gewerkt, ik zie ook dat er heel veel werk inzit. Je mag zeker trots zijn op levi dutchy, KUTGW :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Ziet er relaxt uit! Lijkt wel een beetje op Levi's huidige Sig.. Dit soort effecten zie ik de laatste tijd vaak in sig's.. Ik ga denk ik ook een keertje zoiets proberen :) Een 8/10

Geplaatst:

Nice Nice Heel erg Nice..

Echt Prachtig, Mooi geheel..

Ik zag die Superman niet eens maar het commentaar van The Guardian zag ik het in één keer wel :D

Rate: 9.6/10

Geplaatst:

Op aanvraag van Jet zal ik deze mooie signature dan ook maar eens raten. ;)

+ Punten

De twee personages zijn zo mooi ingeblend in het geheel van de signature, je voelt de romantiek in de signature, 'Dutchy' en 'Jet' zijn mooi gedaan, vooral die strook waarop het opstaat. Ook vind ik het effect dat je op die personages hebt gegooid echt magnifiek.

- Punten

Als je heel rap kijkt zie je geen minpunten, maar ik heb me eens verdiept in de signature en ik heb er een paar gevonden. :sst:

Namelijk:

Die vierkantjes die je bij 'Dutchy' en 'Jet' hebt gebrushd vind ik wat minder gedaan ook vind ik het niet zo mooi dat je links nog een stukje wit hebt.

Uiteindelijke ratescore :

9.25 / 10!

Mooi gedaan hoor Levi! Maar van jou zijn we dat eigenlijk wel gewoon, eigenlijk kun je nog beter maar nu is het eigenlijk al subliem gedaan. Het moet een eer zijn voor jou Jet voor deze sig te dragen, wees er trots op! (Maar dat ben je eigenlijk al :puh: )

KUTGW ! :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...