brbgtaplayer Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 ik heb nfs:most wanted voor de ps2 en ik zit vast. ik zit op blacklist 8 en ik probeer met een lexus en een corvette (van een ander) races te winnen zodat ik die flippo kan verslaan. maar het lukt gewoon niet! het lukt mij steeds helemaal niet of net weer wel maar help! ligt het aan mijn rijstijl of aan mijn auto, kan iemand mij wat tips geven? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Ik denk dat het aan je auto ligt, die zal wel te langzaam wezen. Wat je kan doen is, deze auto verder tunen, of een nieuwe kopen. Ik reed met de Lancer Evo tot Blacklist nummer 3 en nam daarna de Gallardo. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2006 ik heb die lexus volledig opgevoert! dus ik kan beter een betere auto kopen? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Ja, want die wagens van de blacklist zijn meestal een stuk sneller ook al heb je je hele wagen opgevoerd. Dus ik zou een nieuwe wagen halen, de Aston Martin bijvoorbeeld. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2006 (bewerkt) ok ik ga het proberen! EDIT: ik heb een viper gekocht, en die is niet sneller, maar rijd stukken beter! ik zit nu met nog een probleem, ik had die gast uitgedaagt, maar die dragrace lukt niet! kan ik ook instellen dat die auto 'normaal' stuurt? Bewerkt: 7 september 2006 door brbgtaplayer Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Het wil ook héél vaak helpen om meteen bij de start Nitro te gebruiken. Deze methode gebruik ik in ieder geval altijd. En werkt bijna altijd. Het enigste probleem wat ik heb is dat ik mezelf altijd kapot rij. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 dat heb ik ook, maar ik heb hem nu gehaalt en sta nu in blacklist vier. ik zei zeven maar ik was verder dan ik dacht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.