GTAVC Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Ik heb op verschillende sites over liberty city stories over de Avenger en Manchez gelezen Weet iemand waar ik die kan vinden of waar ze rijden zo wel danku Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 (bewerkt) Ik heb op verschillende sites over liberty city stories over de Avenger en Manchez gelezen Weet iemand waar ik die kan vinden of waar ze rijden zo wel danku Ze rijden beide Niet rond . Je kunt ze krijgen door een Missie uit te spelen. De Avenger: Om deze motor te kunnen krijgen moet je de missie 'Avenging Angel' uit spelen in Portland (Level 15 Halen). Als je Level 15 hebt voltooid komt er rechts boven in beeld te staan dat de Avenger spawnt bij je Portland Save-House. Hij staat naast het 'Uitsteeksel' bij je Save-House, waar ook de Hidden Package beloningen komen te liggen. let op!: Hij Spawnt maar 1 keer, dus zet hem in een Garage. --- De Manchez: Om deze te 'unlocken' moet je Level 10 van 'Bumps & Grinds' voltooiën (Het 10e Parkoer). Als je level 10 hebt Voltooid staat de Manchez op de plek waar eerst de Sanchez stond om Bumps & Grinds te kunnen spelen. Hij staat hier dan ook altijd, niet zoals bij de Avenger maar 1 keer . Bewerkt: 7 september 2006 door ASPHALT Reageren
GTAVC Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Waar kan ik Bumb and Grinds vinden Reageren
VforV Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Bumps & Grinds kan je vinden op een dirttrack terrein bij de veerpont in Portland. Er staat een Sanchez tegen een boom geparkeerd die zich ongeveer bevindt op de plaats van de rode stip. Als je opstapt start je de missie. Om Bumps & Grinds uit te spelen moet je 10 verschillende tracks rijden. Dit hoeft niet in één keer, dus je kan saven tussendoor. Bij iedere track moet je het vorige record verbreken. Dit is best moeilijk want iedere seconde die je verliest door een verkeerde bocht te nemen ofzo zal je duur komen te staan (en dus veel frustraties opleveren ). Als je ze allemaal voltooid krijg je als beloning een Manchez. Die komt dan op de plaats te staan waar de Sanchez stond. Nadien kan je natuurlijk nog altijd je record verbreken. Klik voor vergroting. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.