SUPERKoRT Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 ik had gelezen dat je weer auto's kon inleveren tegen $, ik las dat je t in de haven (bij die boot, in los santos) onder n kraan moet stashen, maar dr staan r 2, en ik heb bij alle 2 al wat geprobeerd maar t schiet niet op, dr gebeurt nix... moet je hier iets speciaals voor doen, of moet je meerdere missies hebben gespeeld?? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 je moet als eerste dacht ik Wang Cars kopen en de missies er van halen. dan kon je dacht ik auto's daarin leveren. want er staat dan een rode punt onder de kraan waar je in moet staan en dan op driehoekje drukken. dan kun je de kraan besturen en de auto pakken en op de boot zetten Reageren
gangster Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 als dat niet werkt moet je misschien het spel uitspelen Reageren
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 waar is wang cars? Gebouw ten noordoosten van je garage in San Fierro. Waar de Pay 'N Spray en TransFender zitten. Reageren
juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 zijn er eigelijk garages waar ge nieuwe auto's kunt kopen in los santos Reageren
sjakie187 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Wanneer kan je wang cars kopen dan? En waar zit die kraan dan? Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Wanneer kan je wang cars kopen dan?En waar zit die kraan dan? Wang Cars kan je kopen nadat je de Driving School hebt afgerond in San Fierro. De kraan zit bij de Docks. Je kan vanaf het station bij je garage de rails volgen richting het vliegveld, en dan als de rails naar links gaat, die volgen. Reageren
sjakie187 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Nou Driving school heb ik al afgerond maar kan Wang Cars nog niet kopen. Dus wanneer dan wel. Of moet ik Driving school alles goud hebben? Reageren
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) zijn er eigelijk garages waar ge nieuwe auto's kunt kopen in los santos als je alle wang cars missions heb gedaan kan je in de haven auto's kopen op elke dag een ander Nou Driving school heb ik al afgerond maar kan Wang Cars nog niet kopen.Dus wanneer dan wel. Of moet ik Driving school alles goud hebben? je kan wang cars pas kopen als je de 1e missie op LV gaat doen Bewerkt: 6 november 2004 door Djago Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.