peter-de-gekste Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 beste mensen, ik zit met eeen levensgroot probleem: ik kan iTunes niet meer opstarten!..ik kryg namelyk de foutmelding : In iTunes is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor dit ongemak(zie plaatje). kan iemand mij aub helpe? want nu kan ik geen muziek meer op mijn iPod zette..en aangezien ik verslaafd ben aan muziek..is dit een super groot probleem..alsvast bedankt Foutmelding: Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Installeer iTunes eens opnieuw of als je de foutmelding krijgt klikken op Rapport verzenden. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Installeer iTunes eens opnieuw of als je de foutmelding krijgt klikken op Rapport verzenden. dankje, maar dat heb ik allebei al geprobeerd en het helpt geen van beide Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Gebruik jij: noxascrobber? Die moet je er dan afgooien. Lees deze eens: ik zou aanraden om itunes even te verwijderen van je pc, en dan opnieuw te installeren. als het probleem zich dan nog voordoet, herinstalleer windows dan.itunes is een apple programma en is er in de eerste plaats voor mac gebruikers, er is wel een windows versie, maar ik kan me voorstellen dat daar iets minder aandacht naar gaat. voor itunes problemen is het dus ook zinloos om dat foutenrapport naar windows te sturen (of het moet aan windows liggen dat het niet werkt) Ik had dat probleem ook toen ik noxascrobbler geïnstalleerd had, maar dat uitschakelen helpt niet. Je moet die noxascrobbler verwijderen via start --> configuratiescherm --> software. en aan itunes zelf moet je niks doen. Die werkte toen het terug van mijn pc was, en nu nog altijd, probleemloos.Zolang die noxascrobbler van itunes geïnstalleerd blijft, ga je dat probleem blijven hebben. Ookal installeer je nu 5 keer na mekaar itunes. en hoe dat komt? dat is een bug die in noxascrobbler zit. Wil je toch een playlist op noxa, en dat met een programma dat niet na 5 platen vastloopt, dan moet je de noxascrobbler voor Winamp of Mediaplayer downloaden, en dan ook je muziek met één van die programma's afspelen natuurlijk. Iedereen van noxa die z'n playlist laat werken met itunes, zit ermee. Vandaar ook het grote aantal mensen dat er mee zit hier En dan nog iets... Windows hoef je hiervoor niet opnieuw te installeren. Het is niet omdat één klein programma iets in de war stuurt, dat je je hele schijf moet gaan formatteren om Windows terug te installeren !! 1 Ding niet het raport verzenden lost niks op. Zie verdere informatie hier: http://www.noxa.net/forum/29635 Het kan ook wezen dat je geen quicktime hebt, als je die wel hebt weet ik het niet. Anders weet ik het niet. In iedergeval succes. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Gebruik jij: noxascrobber?Die moet je er dan afgooien. Lees deze eens: ik zou aanraden om itunes even te verwijderen van je pc, en dan opnieuw te installeren. als het probleem zich dan nog voordoet, herinstalleer windows dan.itunes is een apple programma en is er in de eerste plaats voor mac gebruikers, er is wel een windows versie, maar ik kan me voorstellen dat daar iets minder aandacht naar gaat. voor itunes problemen is het dus ook zinloos om dat foutenrapport naar windows te sturen (of het moet aan windows liggen dat het niet werkt) Ik had dat probleem ook toen ik noxascrobbler geïnstalleerd had, maar dat uitschakelen helpt niet. Je moet die noxascrobbler verwijderen via start --> configuratiescherm --> software. en aan itunes zelf moet je niks doen. Die werkte toen het terug van mijn pc was, en nu nog altijd, probleemloos.Zolang die noxascrobbler van itunes geïnstalleerd blijft, ga je dat probleem blijven hebben. Ookal installeer je nu 5 keer na mekaar itunes. en hoe dat komt? dat is een bug die in noxascrobbler zit. Wil je toch een playlist op noxa, en dat met een programma dat niet na 5 platen vastloopt, dan moet je de noxascrobbler voor Winamp of Mediaplayer downloaden, en dan ook je muziek met één van die programma's afspelen natuurlijk. Iedereen van noxa die z'n playlist laat werken met itunes, zit ermee. Vandaar ook het grote aantal mensen dat er mee zit hier En dan nog iets... Windows hoef je hiervoor niet opnieuw te installeren. Het is niet omdat één klein programma iets in de war stuurt, dat je je hele schijf moet gaan formatteren om Windows terug te installeren !! 1 Ding niet het raport verzenden lost niks op. Zie verdere informatie hier: http://www.noxa.net/forum/29635 Het kan ook wezen dat je geen quicktime hebt, als je die wel hebt weet ik het niet. Anders weet ik het niet. In iedergeval succes. dat programma gebruik ik niet nee.. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Probeer Quicktime eens volgens mij is 6 nu uit. Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Ik denk dat je dit zwaar aan moet pakken ik weet niet of het werkt ik kan het ook niet testen, maar veel kwaad kan het niet. Alleen als je het verkeerd doet -kan- het verkeerd aflopen, maar daar gaan we uiteraard niet op hopen, want het is een gigantisch groot probleem zoals jij zelf someert. Ik ben zelf ook een muziek fan en ik weet hoe enorm rot het is als je zonder muziek zit de wereld stort voor je neus in -ervaring met vakantie- maar goed genoeg geblaat ik ga je even uitleggen hoe je dit -mischien- op kan lossen. Mischien ben je bekend met het Register, maar als je dat niet bent moet je mijn raad op volgen in dit proces. Het register is eigenlijk een soort van Bibliotheek met sleutels er staan diverse gegevens van over de hele pc opgeslagen zoals een serial dit een instelling dit. Eerst gaan we Quicktime uninstaleren en dan ook echt alles niet via Configuratiescherm > Software maar je gaat naar Program Files > ... en dan verwijder je de hele map van Quicktime. Dan ga je naar het register dit doe je op de volgende manier; Start > Uitvoeren > Regedit. Dan zie je een vijftal sleutelmappen namelijk: HKEY_CLASSES_ROOT, HKEY_CURRENT_USER, HKEY_LOCAL_MACHINE, HKEY_USERS en HKEY_CURRENT_CONFIG. Kies daarvan : HKEY_LOCAL_MACHINE uit dan kies je voor de map Software gevolgd door de map: Apple Computer, Inc. Nu ben je in de hoofdmap van Apple hier staan de registratie sleutels van het Apple Systeem. Dan verwijder je als eerst de map: iTunes waarna je het hele instalatie proces opnieuw probeert werkt dat nog niet dan verwijder je de map iPod op de zonet genoemde plaats en dan probeer je het nog een keer werkt het dan nog niet, dan kun je het via deze manier vergeten. Als je aangeeft dat het nog niet lukt dan zal ik na dat moment eventuele research doen in de Windows Mappen voor Apple Rotzooi die het mischien kunnen blokeren. Ik wens je in ieder geval veel succes en vergeet niet: Alles op eigen risico, en Don't try this at home if you don't know what i mean. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.