Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem zelf niet zo heel bijzonder maar het gaat toch meer om de info erachter :Y :

911io3.png

Graag meningen :) .

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

De effecten die erin verkwerkt zitten zijn echt top. Alleen jammer dat die kerk die ervoor staat... Indat de WTC de hoogste gebouwen van de wereld waren lijkt het niet echt realistisch zo...

KUTGW!

Geplaatst: (bewerkt)
De effecten die erin verkwerkt zitten zijn echt top. Alleen jammer dat die kerk die ervoor staat... Indat de WTC de hoogste gebouwen van de wereld waren lijkt het niet echt realistisch zo...

KUTGW!

Haha, Dat is geen kerk...Dat is het Empire State Building, nu het hoogste gebouw. Maar ik deze foto speciaal uitgekozen omdat het was meer is als alleen het WTC. Maar ik moet je gelijk geven ze lijken niet zo groot maar dat komt omdat het van zover weg is.

Maar bedankt voor je reacte :) .

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

Heey Ikkes,

Commentaar: Ik wil eerst en vooral zeggen dat het een mooie sig was. Die dag was echt een grote ramp, heel de wereld wist er van, en vele slachtoffers zijn er toen gevallen. Ik ben blij dat jij ze ook nog steeds herdenkt, en daardoor daarrond een siggy van gemaakt hebt. En nog een knappe sig ook..

- punten: Ik zou de WTC's nog iets duidelijk laten zien. Nu zijn de ogen meer gericht op het Empire State Building.

+ punten Je lettertype en fond zijn er heel netjes in verwerkt, en ook heb je een heldere sig, waar duidelijk alles aan te zien is, en je ook de ramp goed kunt zien..

EindTotaal Punten: 9.6

Eindbesluit: Prachtige sig, echt waar. Mischien is ie maar best simpel, maar het resultaat mag er zijn, hij is knap afgewerkt.. :klap:

TheGuardian :cya:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hoe mak je zo'n afbeelding?Ik heb er al veel gezien in andere topics maar.....ik snap niet hoe je het zelf doet dus.... kan er mij iemand helpen daarmee? :cab:

Geplaatst:
Hoe mak je zo'n afbeelding?Ik heb er al veel gezien in andere topics maar.....ik snap niet hoe je het zelf doet dus.... kan er mij iemand helpen daarmee? :cab:

Je kan deze soort 'afbeeldingen' maken met het programma Photshop. Ze noemen deze afbeeldingen 'Signatures'; Daarnaast heb je ook de 'Avatars', die je links zit indien de desbetreffende persoon er een heeft. Photoshop is niet gratis, integendeel het is zelfs heel duur. Wel kan je een trial (Probeerversie van een game of een programma) gebruiken reeds 30 dagen. Als je het goed wil kunnen moet je wel veel oefenen en tutorials volgen. Hieronder zie je de links die je nodig hebt: :)

Handy Links:

Trial-versie Adobe Photoshop 9 CS2

Tutorials om te leren hoe je het programmagebruikt

Veel succes ! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...