Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand wat dat ding helemaal links in het water is.

is het gewoon zon rubberbootje?

een hovercraft??

een duikboot :?

boats3.jpg

ik heb het plaatje van de officiële vcs site.

Geplaatst:

Het is inderdaad nogal moeilijk te zien, maar zover ik zie vind ik het nogal als een Speeder overkomen. Ik zat eerst ook te denken aan een rots in het water, maar aangezien deze rots anders zou 'drijven', klopt er niet veel van. (Of het zou een ijsrots moeten zijn... Maar dat is in het zonnige Vice City al helemaal uitgesloten. :puh:) Bovendien heeft het ook niet echt de vorm van een rots. Een Hovercraft (in GTA: Vortex) is het volgens mij al helemaal niet, en voor een duikboot is het te klein. Ik blijf toch bij mijn keuze de Speeder.

Geplaatst:
Het is inderdaad nogal moeilijk te zien, maar zover ik zie vind ik het nogal als een Speeder overkomen. Ik zat eerst ook te denken aan een rots in het water, maar aangezien deze rots anders zou 'drijven', klopt er niet veel van. (Of het zou een ijsrots moeten zijn... Maar dat is in het zonnige Vice City al helemaal uitgesloten. :puh:) Bovendien heeft het ook niet echt de vorm van een rots. Een Hovercraft (in GTA: Vortex) is het volgens mij al helemaal niet, en voor een duikboot is het te klein. Ik blijf toch bij mijn keuze de Speeder.

ik sluit me aan bij jou.

maar het plaatje is ook wel vaag

Geplaatst:

Het is wel erg vaag. Zelf dacht ik dat het een Dingy (of hoe schrijf je het) was, maar aangezien er geen bestuurder/kapitein was, twijfel ik wat. Maar ik denk meer dat het een jetski is ofzo?

Geplaatst:

Ik denk zelf zoals het eerste vermoeden dat men vertelde een speeder.

Maar als je dichterbij komt kan het mischien ook wel een jetski wezen.

Of een bootje wat zink of is geonken maarja.

Het ziet er vaag uit.

• 1 year later...
Geplaatst:

ik zag meteen dat het geen rots was ik denk ook aan de speeder

Geplaatst:

Het is een Tropic. Een Speeder is namelijk langer en als je goed kijkt zie je dat er maar 1 motor onder zit.

Een speeder heeft ingebouwde motoren en een dingy heeft 2 motoren.

Geplaatst:

Idd het is de Tropic. Na goed kijken zie ik het ook. Vooral als je goed kijkt het lage raam aan de boven kant is goed te zien. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...