Jump to content

DS Lite of Wii?

Recommended Posts

Geplaatst:

gebruik punten, een stuk makelijker te begrijpen ;)

maar goed, zoals al eerder gezegd is, ben je meer onderweg dan dat je thuis bent, is een ds handig. zit jeje thuis vaak stierlijk te vervelen, koop dan een wii. simpel als wat :D of doe gewoon net als mij. koop nu een ds (al had ik die van mij al 2 jaar gelee :bonk: ) ga hard werken en koop ook nog eens een wii :D

Geplaatst:
Met de wii kan je online gaan en dat is iets heel anders :)
Dat kan ook met de Nintendo DS (Lite). Je moet dan wel zo'n toegangspunt kopen die je in je DS plugt en waarmee je vervolgens verbinding maakt met een draadloos toegangspunt (zoals de PSP, bij de PSP is dit wel al ingebouwd).
gebruik punten, een stuk makelijker te begrijpen ;)
Gebruik hoofdletters, geruik minder smileys en typ ABN, dat is ook veel makkelijker te begrijpen en het leest een stuk aangenamer ;).

---

@Ferre:

Als je graag games speelt op een groot beeldscherm, met goede graphics en een vernieuwende console wil, ga dan voor de Nintendo Wii. Als de graphics niet echt een punt zijn, als je een ruim assortiment aan games wil en als je een console wil die je overal kan meenemen, ga dan voor de Nintendo DS Lite. Als je een Grand Theft Auto Fan bent kan je ook nog eens GTA Advance kopen en spelen op de Nintendo DS (Lite).

Persoonlijk zou ik nog even wachten om een Wii te kopen als die gereleased wordt. Bij de release van een console heb je nog niet zoveel (goede) games. Een paar weken na de release komen er meestal 'bonus packs' uit waarin een console + game zit.

• 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb sinds gisteren een Nintendo DS Lite en hij is echt meer dan een kleine verbetering aan de normale ds :Y

1: kraakhelder scherm :)

2: kleiner en veel lichter dan de normale ds :)

3: De kleur bijv. Wit is veel mooier dan de zilvere

4: De klepje van de ds lite is meer vierkant en glimt :klap:

Kortom: Neem de DS Lite die is ook heel goed ;)

EDIT: Ooh sorry ik zie nu pas dat ik een paar maanden heb gebumpt mijn excuses hiervoor

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:
Kortom: Neem de DS Lite die is ook heel goed ;)

Dat heeft hij inmiddels ook gedaan, uiteindelijk heeft hij toch voor de NDS Lite gekozen. ^^

EDIT: Ooh sorry ik zie nu pas dat ik een paar maanden heb gebumpt mijn excuses hiervoor

Voortaan eventjes naar de datum kijken, maar iedereen kan dat een keer vergeten en dat is helemaal niet erg. post-135-1168525825.gif

(Niet eens met slotje? PB)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...