Thabit Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Een van de meest succesvolle wielrenners is overleden: Gerrie Kneteman, bekend als "De Kneet". Nadat hij onwel was geworden tijdens het mountainbiken heeft hij waarschijnlijk een hart aanval gehad! De Kneet was bij velen voor onze tijd, hij won 10 etappes in de Tour de France (volgens mij)! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 En dan vond ik hem nog veel bekender als die Theo van Gogh.. Jammer dat hier weinig aandacht aan is besteed. Rest In Peace, Gerrie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Hij heeft ook meermaals de ploegentijdrit in de tour de france gewonnen ! kleine toevoeging Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) R.I.P. Gerrie kneteman Rest In Peache Bewerkt: 20 november 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Is die dood? dat wist ik helemaal niet :huh: Maargoed RIP Kneteman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.