Jump to content

Hoe lang speel jij GTA SA?


.Timothy

Recommended Posts

Hoi ik dacht: GTA SA is een geweldig spel dus.....hoeveel uur per dag speel jij GTA SA........

Ikzelf speel het een paar uur per dag; zo'n 2 uur.

In de vakantie heb ik het spel gekregen voor op de PC en ik was meteen elke dag bezig om missies te doen. Nu ik op de middelbare school zit en het ook druk met huiswerk heb doe ik het soms nog even in het weekend of 's avonds.

Geef jou mening hier!

VWO-er

P.S. Ik heb geen van dit soort topics gevonden met de zoekfunctie..........

Als je wel een topic vindt laat dit topic maar rusten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dikbuik

    4

  • Rogier0202

    2

  • Lampje

    2

  • .Timothy

    1

Sinds vorige week dinsdag elke dag en zeker 95% (van de tijd dat ik er achter zat) aan GTA SA besteed (op dit forum zitten mee getelt)

(btw... net uitgespeelt :klap: binnen 10 dagen met cheats :clown: )

Bewerkt: door Lampje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf speel het wel vaak.

Het hangt wel van dag tot dag af. De ene dag speel ik soms uren SA, de andere dag raak ik het niet aan, en soms speel ik het maar even, en dan zet ik het toch maar af, omdat ik er geen zin meer inheb.

Al bij al speel ik best vaak SA, kan er alleen niet echt een vaste datum opplakken, omdat dat steeds veranderd. Zo heb ik vandaag en gisteren SA niet vastgehad, maar het kan zijn dat ik morgen of overmorgen er dan weer uren achterzit.

Moest het een dag zijn dat ik er zin in heb, speel ik het zo'n 2uur lang achter elkaar zonder stop dan. Soms durft het meer te zijn, soms minder. Zoals ik zei, is dit ongeveer me gemiddelde. Ik steek ook veel tijd in gtaforum, dus vandaar ik ook niet hele dag SA speel. Op GTAforum ben je ook wel altijd in de GTA stemming. Buiten SA speel ik ook andere GTA's soms. Zo heb ik GTA III dat ik nu speel omdat ik dat sinds kort heb aangekocht, en Vice City speel ik ook nog wel eens graag.

Hoewel SA me favoriete blijft, en ik dat toch echt wel het meeste speel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas heb ik iets langer dan een jaar, maar ik speel hem nog maar een maand of 9. Ik had het een tijd veel te druk om iets te kunnen doen op de pc.

Bij mij gaat het spel juist totaal niet vervelen, als ik denk "wat zal ik nu eens gaan doen", dan ga ik cheaten bij het leven en gewoon lol trappen met satchels enzovoorts!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...