Jump to content

Hoe lang speel jij GTA SA?


.Timothy

Recommended Posts

hey dikbuik wat hebben komkomers met dit topic de makken. ik heb gta san andreas te lang tijd voor een nieuwe versie

Ooit van een sig gehoord? Als je je ogen gebruikt zie je dat die link onder het bericht staat en niet in het bericht.

Ontopic : hmm ja dat was het eigenlijk, heb hier al vertelt hoelang ik het speel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dikbuik

    4

  • Rogier0202

    2

  • Lampje

    2

  • .Timothy

    1

ja maar toch wat heeft het voor zin om reclame te makken over komkommers :?

Heel veel zin! Ik wil het leed van de komkommer onder de aandacht van de media brengen. komkommers overal ter wereld worden gebruikt als salade of veevoer. dat moet eens afgelopen zijn! :Y

Nu ff serieus :puh: : het is gewoon mijn site, zoals velen hun site in hun sig hebben staan. als je er iets op tegen hebt PM t dan en ga hier niet dit topic volposten met anti komkommersites reclame :ch:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, mijne ligt in de kast te slapen. Al zo'n 5 maanden lang.

Wat is er nog plezierig aan, als je al 5 maal het spel hebt uitgespeeld. Een keer op minder dan 12 uur (zonder cheats)

Je kunt rondcruisen, mensen overhoop schieten. Ik heb er nie veel aan. Men Xbox is ook nog eens kapot....

Link to comment
Delen op andere websites

Ongeveer vorig jaar Mei kreeg ik Grand Theft Auto San Andreas. Wat was ik blij dat hij eindelijk op de mat viel.

Nu een jaar later speel ik Grand Theft Auto San Andreas nog dagelijks. De ene dag wat meer dan de andere maar meestal toch wel een half uur per dag.

Er moet natuurlijk ook afwisseling zijn voor andere games..

Saint

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Gta sa vanaf de eerste dag dat hij in europa uitkwam de datum weet ik niet zo 1 twee drie hoelang dat al is maar ik heb van die periodes dat ik het heel vaak speel en periodes dat het ergens onder in de kast ligt :clown: Zoals nu :puh: Maar ik moet toegeven dat ik gta sa niet heel vaak heb uitgespeelt hooguit 3 keer, dus meestal als ik hem weer speel zit ik gewoon op mijn 100% en loop beetje rond enzo :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...