Jump to content

wat vinden jullie van phil cassidy's look in VCS

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind dat hij er wat papperig uitziet, zijn buik komt tot in zijn broek! En als ik het goed zie heeft hij ook zo'n lelijke snor, een beetje zoals Umberto Robina :kots: (bij Robina past het, bij Phil niet).

Geplaatst:

k vind hem vreemd hij ziet er (miis beetjj gek hoor maar ) er beetjj clown achtig eruit en dan bedoel ik ermee dat hij die bekende sirieuse blik niet heeft (ookal istie gestoord)en idd wat vforv zij , hij ziet er een beetjj paperig eruit en what ik ook al sij over sn blik .. het vorm van zn gezicht lijkt ook veel meer er ander eruit :engel::engel::engel::engel::engel:

Geplaatst:

Die snor laat hem er wat "dommer" uitzien, om het zo maar te zeggen. Ik vind 't m niet staan. Verder zien die "2" armen er wel wat beter uit. :puh:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Een bump van bijna 3 maanden maar ik wil hier toch even op terug komen. :puh:

Sinds ik GTA Vice City Stories al bijna een maand hebt vind ik Phil Cassidy erg cool zijn gedrag is precies hetzelfde als in GTA Vice City altijd dronken.

Zijn snor en zijn uithangende buik maakt hem wat nieuwer vind ik.

Eerst vond ik hem er ook dom uit zien maar dat is hij echt niet.

De serieuze blik heeft hij ook nog vind ik het is echt zo'n veteraan. :D

Geplaatst:

ik kende phil alleen nog maar uit 'phils cassidies fully cocked gunshop' dus ik weet niet echt wat ik van had moeten verwachten, maar ik vind dat phil er best vet uitziet hoor

en dat papperige vind ik wel grappig :D

Geplaatst:
ik kende phil alleen nog maar uit 'phils cassidies fully cocked gunshop' dus ik weet niet echt wat ik van had moeten verwachten, maar ik vind dat phil er best vet uitziet hoor

Volkomen mee eens. Ik kende Phil cassidy ook alleen nog maar uit z'n gunshop. Dat papperige vind ik wel wat minder mooi, maar ik kan er mee leven. Verder is hij wel oke ;)

Geplaatst:

Ik vind hem wel stoer . Maar hij is maf en best anders zinds gta vc . Hij lijkt veel jonger :schater: . En ja ik weet dat het zich eerder afspeelt maar dit.... :bonk:

Geplaatst:

Ik vind de look van Phil Cassidy wel goed hoor in VCS dat snorretje staat hem wel en zijn gedrag is best wel lollig maar verder heb ik er geen problemen mee met de look van Phil Cassidy

Geplaatst:

Helemaal mee eens tiesto. In GTA VC vond ik hem ook wat stoerder met die hele vette wapens die die had. Nu is die een soort absurde drugsverslaafde die van knallen houd :sigaar: Maar toch, hij blijft stoer als die eenmaal een wapen uit z'n zakken haalt ;)

Oops ik bedoelde niet jou Tiesto, maar ik ben het met je eens :Y:Y Mijn excuses

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...