Toni Caprioni Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Het is volgens mij een personage die je weinig zal zien lopen, een personage met stalen zenuwen, en zijn tijd verpest aan Boomshine. In GTA Vice City was het een coole personage, vooral als hij dronken was, ik vond het jammer dat hij maar twee missies gaf, en dat zijn arm eraf was gegaan wegens zijn bom die ontplofte(nooit een bom laten afgaan die voor je ligt met een afstand van minder dan 10 meter). In GTA LCS komt hij helaas maar een keer voor, en in GTA 3 is het een oude gek met een arm die heel erg raar hoofd heeft. In GTA VCS zien we hem weer, met een rare snor, waar je natuurlijk even aan moet wennen, ik ook, moet ik zeggen, het past niet bij hem, maar hij is naar mijn weten niet veranderd in die twee jaar, alleen hij heeft hier twee armen, het is nog steeds een ouwe gek.... Reageren
Karaev Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ik vind de look van Phil Cassidy best cool uitzien hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.