Merticus XVII Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Jaja, Ik ben meer geintresseerd te graken in Linkin Park. Nu is het mij een vraag. Wat is het linkin lettertypen dat je hieronder vind Thank You Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Op Dafont staat er wel een font van Linking park maar die wijkt nogal af, maar op>deze< site is wel de goeie te vinden die jij ook zoekt. In ieder geval als jij het over de achterste grote letters hebt. Ik heb >hier< een snelle downloadlink voor je. Na het downloaden waarschijnlijk even uitpakken en dan het TT bestand in je map Fonts gooien. Die map fonts vind je hier: Deze computer > C: > WINDOWS > Fonts. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Maar er bestaat één groot topic waar je jouw fonts kunt aanvragen. Als je niet weet hoe de font heet dan kun je het altijd in dit topic plaatsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.