michelIII Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 hallo mensen ik weet nu eindelijk dat ik de wieldjes moet inklappen maar nu weet ik niet hoe dat moed voor de pc is dat 2 maar wat is het voor de ps2??? alvast bedankt ps hoe doen jullie die plaatjes onder het bericht? Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Je doet die wieltjes inklappen met je rechter analog stick Reageren
michelIII Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2006 oke bedankt lancedancevance ovsow Reageren
SummerBase Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 (bewerkt) De Wieltjes van een Vliegtuig klap je inderdaad aan met het cijfer 2 of + op de Pc, maar op de Ps2 kun je dat heel gemakkelijk doen met de 'L3'. Dan zullen de wieltjes inklappen waarna je beter kan vliegen en daardoor kun je uiteraard de missie beter halen. Ik zal je dan ook nog even uitleggen hoe het werkt van het aanpassen van de handteking zoals wij die noemen. Je gaat naar de Instellingen: dan ga je naar : Handtekening aanpassen en dan kun je daar een stukje tekst invoegen. Een afbeelding maak je met de volgende code: [img= adres van de afbeelding ] Op de plaats van het adres van de afbeelding moet je uiteraard het adres invullen de afbeelding moet je dus eerst uploaden dit kun je op 'deze' site doen, veel succes. Mocht er nog iets anders zijn zeg het gerust! Bewerkt: 7 september 2006 door SummerBase Reageren
Scooter Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 (bewerkt) Dat doe je door op je rechter Analoge stick te drukken. Je 'Handtekening' kan je er in zetten door naar je profiel te gaan, en vervolgens op: 'Wijzig Handtekening' te drukken. Wanneer je dat gedaan hebt, staat er boven het vak waar je een bericht kan typen, een plaatje van een boompje. Wanneer je daar op klikt, moet je een URL invoegen van het plaatje. Een URL krijg je door naar bijvoorbeeld; www.imageshack.us te gaan. En daar je plaatje te uploaden. Wanneer je dat gedaan hebt staat er allemaal balkjes met links etc. en onderaan is een balke met URL. Kopieer die URL en plak hem in het venster die geopent werdt toen je op het boompje drukte. Als je onderaan: 'Update mijn handtekening' aanklikt. is je plaatje ge-upload. En komt hij onderaan je bericht te staan. Succes ermee! Bewerkt: 7 september 2006 door Scooter Reageren
michelIII Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2006 bedankt voor de informatie ik ben nu blij lol ik kan nu verder met mijn missies Bankt nogmaals lolzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.