Jump to content

Regret (ToTa)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een signature gemaakt van Regret, een personage uit Tales of the Abyss...

woowregretmagicbulletcopynj0.jpg

Tekst is misschien wat slecht, suggesties ervoor zijn welkom. :puh:

Geplaatst:

Heey Silverwing,

Commentaar: Je sig is op zich best leuk, maar je kan er meer mee doen..

- punten: Het lettertype en fond zou ik allebei veranderen. Probeer iets met sierletters te nemen, zo bestaan er verschillende lettertypes. Ook zou ik een andere fond kiezen qua kleur, zolang hij wel duidelijk past bij je siggy

+ punten De effecten en achtergrond zijn goed gelukt. Ook is het personage goed gelukt waarrond de siggy eigenlijk omdraait

EindTotaal Punten: 8.2

Eindbesluit: Werk aan de - punt(jes) en het komt goed. Je sig zag er al best goed uit ;)

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

De effecten zijn cool, maar hij ziet er wat duf uit. Probeer de effecten op te laten lichten, en gebruik een curves layer. Dat verbetert het verschil tussen donker en licht, wat hier een beetje nodig is. Verder vind ikzelf de tekst wat vreemd omdat de letters verschillend uit elkaar staan.

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties, ik heb mijn sig wat aangepast... :)

woowregretmagicbullet2copyig4.jpg

Ik vond hem eerlijk gezegd beter zonder tekst. :puh:

Geplaatst:

Jou aangepaste signature vind ik stukke beter dan de eerste. Ik kan alleen niet echt wennen aan het donkere gedeelte links van de signature. Het is mij wat te opvallend tegenover de zachte kleuren die je hebt gebruikt op je signature. Ik zou het beter vinden als het er niet was. Je hebt wel erg mooie effecten gebruikt die ook goed te zien zijn. Het licht rechtsboven van de signature ziet er erg mooi uit. De effecten zien er dus allemaal erg mooi uit alleen jammer dat je een zwart gedeelte links van de signature hebt gedaan. Ik had liever alles in zijn geheel gezien, maar verder ziet het er allemaal strakjes uit. :)

Geplaatst:

Ik ben het eens met .Levi. ik vind dat

zwarte gedeelt er niet echt goed bij passen.

Maar de 2e sig is zo wie zo beter zonder die font.

Maar wat TheGuardian zei over de sierletters mischien moet

je dat tog proberen want dat zou er wel leuk uit kunnen zien

denk ik.

verder is hij echt heel leuk mooie zachte kleuren

en een leuke render. :Y

Een 8.7 :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...