volvoboy Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Hoe krijg ik zo snel mogelijk me driving skill omhoog, ik probeer steeds met achter uit rijden en dan een bocht maken dan kreeg ik iets maar als ik heel snel ging rijden kreeg ik niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Badeend Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 volgens mij door gewoon veel te rijden met je auto.. dan krijg je steeds meer driving skills Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 (bewerkt) waar staan die driving skils Bewerkt: 3 november 2004 door gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 waar staan die driving skils Pauze, Stats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Driving skills Vertaling: (plat vertaald) "Rij ervaring" brengt misschien wat verduidelijking bij hem op :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 nemen de driving skills ook af? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Je kunt die stats ook kijken onder het spelen druk maar op L1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 nemen de driving skills ook af? Nee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 hebt ge die nodig vo die rijschool of zo iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Als ik in een Monstertruck of een BF Injection rijd gaat me skill veel sneller omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 met ne bf injection ook. cool da wist ek nog ni ma van ne monstertruck wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.