Cosmo Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Weet iemand misschien waar een leuk circuit is waar ik met mijn kart kan racen een egt parcour dus niet straten.... ? Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Ja ik herken het probleem met een Kart kun je niet echt in de stad rond rijden je wordt telkens omgereden en dat is natuurlijk niet echt fijn, maar je kan natuurlijk een groot stuk terein opzoeken. Er is niet echt een soort van Race baan maar wel een aantal stukken waar je niks tegen zult komen, bijvoorbeeld de Vliegvelden in elk gebied bijvoorbeeld: Los Santos Airport, San Fierro Airport en Las Venturas Airport. Het zijn niet echt parcours, maar je kan wel zelf een soort van parcour afstippelen. Bijvoorbeeld je gaat en roondje langs de hekken en noem het maar op, helaas heb je dan ook geen tegenstanders. Naast dit kun je ook nog de cheat: GHOSTTOWN gebruiken, de stad zal dan angstaanjagend leeg zijn en dan kan je natuurlijk ook weer heerlijk rijden met je Kart, maar let op sla dan niet op, want cheats staan iets minder op je savegame. Maar dat begreep je natuurlijk zelf ook wel, een kart kan je vinden in de buurt van Zero's RC shop in San Fierro voor de precieze vindplaats moet je ven op WikiGTA kijken, het is in ieder geval gewoon wat fantasie hebben, maar er is wel een race waar je met de Kart moet dat is volgens mij in San Fierro - Street Race. Maar goed ik hoop dat het een beetje duidelijk is anders maak ik nog wel een kaartje. Reageren
Pietje II Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Nou, jammer genoeg zijn er geen racebanen in San Andreas, behalve in de stadions, waarvan in elke stad eentje te vinden is. Echte raceparcours zitten er dan ook niet eens bij, twee daarvan zijn al dingen zoals 'Blood Bowl' en 'Kickstart'. Zeg nou zelf, die kan je nou niet bepaald racebanen noemen... Racebanen zijn dan de 'Drt Track' en de racebaan waarmee je naar mijn menig het beste met een Kart op kan rijden is de '8 Track'. Maarja, het probleem is dat je niet met gewone voertuigen de stadions in kan komen... Of je zou uiteraard een Teleporter of zoiets dergelijks moeten gebruiken, maar dat verhaaltje houdt ook al op als je GTA San Andreas niet op de PC hebt. De enige echte parcours waarmee je gebruik maakt van een Kart doe je in de San Fierro Streetraces, onderdeel 'Go Go Karting'. Verder vrees ik dat je toch écht van de straten in San Andreas gebruik zal moeten maken, want er zijn gewoonweg geen racebanen in San Andreas. Hopelijk lukt het je toch om een leuk parcours uit te stippelen, wat naar mijn idee best wel te doen moet zijn, aangezien de enorme wijdte van San Andreas. Edit: SummerBase was me weer voor... Zie mijn post dan maar als een aanvullig op de zijne. Bewerkt: 8 september 2006 door Pietje II Reageren
Cosmo Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Maarre waar kan ik die streetrace van SF vinden ? Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Ik heb even een kaartje voor je gemaakt je kunt racen in San Fierro achter Wang Cars dat is die garage die je kan kopen in één van de Missie's in San Fierro de stad van de stijlen wegen. Achter Wang Cars vindt je ook de Pay & Spray daar kan je de plaats dus aan herkennen het is gewoon een Rood-rondje waar je in kan lopen, maar dat herken je vast wel. Dan krijg je een overzicht en dan kun je kiezen welke race je wilt behalen als je het behaald hebt krijg je een vast bedrag ik geloof €10.000. Hier is het kaarjte en de plaatst staat aangegeven emt een Rood rondje: Bewerkt: 8 september 2006 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.