Jump to content

Photo opportunities!

Recommended Posts

Geplaatst:

Yooo,

Ik heb een probleempje. Ik ben bezig met de photo oppertunities en ik blijf bij de 49 van de 50 vastzitten!! Ik ben volgens de site wikigta.nl alle photo oppertunities afgegaan. Ik heb ze allemaal gehad behalve photo oppertunity #42. (Van wikigta.nl: "Tussen de wijken Garcia en Hasbury ligt een grasveld (met een honkbalveld erop). Staande op de smalle strook gras met je gezicht naar Hasbury toe zie je boven de straat een spandoek hangen. Photo-ops nummer 42 zit boven dit spandoek."

Nu, waarom heb ik deze nog niet gehad??

Elke keer als ik naar dat punt toe ga en inzoom op het spandoek/erboven dan kan ik geen icoontje vinden met een camera erop. Oftewel ik kan dan ook geen foto maken! Nu zou je kunnen zeggen: dan heb je die al gehad, maar dat is dus niet zo, dat weet ik 100% zeker.

Wel ben ik de situatie vaker tegengekomen. (Dat ik het icoontje dus niet kon vinden) Ik begon dan maar in het wilde weg te schieten en dan ineens stond er: 'foto <zoveel> van de 50 genomen.' Heeeel maf dus... weet iemand of dit een fout in het spel is of een bug of dat ik iets fout doe??

Alvast bedankt!!

Rensch

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hier ook wel eens last van, want je moet er echt met een hele grote hoek in kijken het klinkt mischien raar maar je moet best vaak iets anders doen om ze te zien. Maar je kan natuurlijk nooit weten of je die al hebt gehad, daarvoor hebben ze een programma bedacht die kijkt welke objecten je nog mist. Dit programma noemen ze SAMA oftewel in lange woorden: San Andreas Mission Analist. Draai dit programma en dan kun je kijken welke je wel en niet hebt gehad. Je ziet het op de kaart aan de balletjes. Dan kun je op WikiGTA weer kijken voor een beschreiving daarvan. Maar als ze er niet hangen zou ik gewoon even een winkel binnenlopen en dan ga je weer naar buiten, want een winkel is in een andere hemel. En als je dan weer de speelwereeld binnenloopt herlaad je de speelwereld hemel weer waardoor hij er waarschijnlijk wel hangt. Nog even over die Sama ik heb hem voor je geupload, je kan hem 'hier' downloaden! ;)

Edit: Nu heb je hem hopelijk gevonden met dat programma. :D

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst: (bewerkt)

Hartstikke bedankt!!! _O_

Blijkbaar had ik 'm idd al... ik had 'm op mijn kaartje verkeerd aangekruist!! I'm so stupid -_-

Bewerkt: door Rensch

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...