Jump to content

Rhino


GTA-Sheep

Recommended Posts

Even een kleine vraag. Ik heb voor mijn export missie op het eerste eiland alleen nog een Rhino nodig. Nu heb ik dat ding wel even zien staan bij de wapenhandel van Phil, maar dat was aan het begin van een missie en toen was hij op slot. En in de topics die ik erover vind spreekt men elkaar een beetje tegen: de Rhino zou beschikbaar zijn ná de missie Drop In The Ocean (maar helaas, hij staat er niet) maar anderen noemen The Exchange als missie waarna de Rhino vrijkomt. Weet iemand toevallig definitief wanneer en waar dit voertuig spawnt?

Link to comment
Delen op andere websites

De Rhino spawnt inderdaad pas na het voltooien van de verhaallijn. De enige manier om hem (zonder cheats) te bemachtigen, is het leger trotseren. De truck hierbij is om vanaf een dak onder een afdakje op alles wat beweegt te schieten. De politie, soldaten en helikopter kunnen je zo niet raken. Wanneer je een Rhino voorbij ziet komen trek je een sprintje, kaap je de tank en ga je zo snel mogelijk naar je garage.

Één troost: Na je de emergency-kraan hebt voltooid, kun je de Rhino importeren.

Uiteraard kun je ook een cheat gebruiken, maar dan blijft je percentage op 99% hangen. Dit heeft verder geen consequenties: de 100% levert je niets op.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank jullie wel allemaal. Cheaten doen we niet, dus ik ben begonnen met het leger te trotseren. Althans: men trotseert mij, want ik ben al 12 keer opnieuw begonnen. Maximale level lukt makkelijk, maar die tank kom ik helaas nog niet in. We blijven proberen :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

pas op want als je een soldaat met een m-16 voor je hebt staan weet je al; ik ga dood.. die dingen schieten

verschrikkelijk snel.. gooi een granaat op de soldaten of gebruik je bazooka (geen moltov cocktail want dan kan ie ontploffen) als de soldaten rond de tank dood zijn,, ga snel naar de tank,, stap in zodat agenten en soldaten je niet kunnen aresteren en rijd naar je safehouse en stop je tank in de garage en dan kun je die missie doen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...