quinton Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Alle extra filmpjes die ook op de VCS site te zien zijn staan nu ook op youtube. ik heb ze ff op een rijtje gezet voor jullie: Bewerkt: 8 september 2006 door quinton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2006 Deze waren al bekend ik heb er ook een site van gemaakt natuurlijk voor de echte Fan's dan heb je niet die YouTube site rotzooi, het is niet zakenlijk het is gewoon een project wat ik ben gestart en tevens als je iets presenteerd moet je de bron er bij vermelden en dat is GTAViceCityStories.com. Maar goed klik 'hier' voor het overzicht van de video's zonder YouTube reclame en verder, ook zie je de Officiele Trailer in Psp formaat zodat je kan beleven wat de Psp doet met deze video's natuurlijk niet precies, maar nogmaals deze video's waren dus al bekend, want ze staan ook op de officiele site. Maar goed dat maakt verder ook niet heel erg veel uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.