Wrieh Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 ik ben met een missie van tenppenny bezig.aleen ik haal em maar steed sniet... drom wil ik dat iemand anders het voor me doet.. http://rapidshare.de/files/32385213/GTASAsf1.b.html verander het slot maar als je wil ik doe em zelf wel weer in 1
Bling Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Gehaald: Misappropriation Beloning: Niets Extra: Nadat ik de missie gehaald had belde Tenpenny op om te zeggen dat ik de documenten (die je in de missie moest stelen die ik gedaan heb) naar Tenpenny toe moet brengen. Je kunt dus nu de missie 'High Noon' doen. Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. Veel succes met de volgende missies. Bewerkt: 8 september 2006 door Bling
Wrieh Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Heel erg bedankt. vroeger deed ruurd altijd de missies voor mij helaas dat ie is vertrokken...teminste zo gaan de geruchten op dit forum.
Recommended Posts