NIELS_ Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Is het zo dat op de PC de radiozenders mp3tjes zijn? Zo ja: kan iemand dan een rapidshare(van Windows Media Player) maken o.i.d.? Zo nee1: Kan ik er op een andere manier aan komen? Zo nee2:Klote[/font] Mzzl, niels Bewerkt: 8 september 2006 door NIELS_ Reageren
Velaro Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Die bestanden zijn geen MP3's, maar je hebt wel een programma waarmee je alle muziek kunt omzetten naar MP3. Dit is zeer handig want dan heb je elk liedje apart op perfecte kwaliteit, en gesorteerd per zender. Je hebt wel 600MB schijfruimte voor al de muziek nodig, maar daarmee heb je ook àlle liedjes in aparte file. Echter is het een .ogg extensie om af te spelen, en heb je >VLC Media Player< nodig. Hiermee kan je dit afspelen. Als je het hebt opgestart, moet je je installatie-directory van San Andreas nemen, en een map waar de muziek komt te staan gesorteerd in mappen per radiostation, verder kan je het in de readme vinden, en de rest zul je zelf snel ondervinden. This program was made for just one purpose:extracting music from radio stations of San Andreas (PC version only). It uses the "Fire & Forget" ideology and is very easy to use. Run it, select a destination folder for extracted tracks and press the "Extract" button. Program features: ----------------- * Automatic search for stream files (in local folders and CD/DVD drives, including virtual discs); * The ability to select the destination folder for extracted tracks; * Automatic moving of radio files to corresponding stations folders; * Automatic renaming of tracks with proper names of songs and artists; * Automatic merging of music chunks (special options for DJ-style mixing are available); * Automatic generation of WinAmp-compatible playlists (.m3u). * Possibility to create one music file for each station. What will you need? ------------------- * A preferably untampered installation of GTA: San Andreas (PC version only); * Approx. 600 Mb of free space on your hard drive; * A player capable of playing back OGG Vorbis music files. Tip: Om het gemakkelijk te maken doe je bij het openen van het eerste .ogg-bestand 'Rechtermuisknop'-->Openen met-->Programma kiezen-->Selecteer programma in lijst-->VLC Media Player en daar vink je 'Deze toepassing altijd openen met dit programma' aan en het is geflikt. >Download< Zo, deze uitleg moet voldoen. Edit: Dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen.. Sorry. :$ Bewerkt: 8 september 2006 door Velaro Reageren
spoeky Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 hey. de radiozenders zijn helaas geen mp3. op wikigta staat de tracklist van de radio zenders, dan kan je mischien de liedjes downloaden via limewire. Of je koopt de orginele soundtrack van gta san andreas. Mare egt andere manieren weet ik niet hoe je er aan komt. groetjes spoeky Reageren
NIELS_ Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Zo, deze uitleg moet voldoen. Jup, maar helaas heb ik SA op PS2 Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Voor de PS2 is er een tool die werkt op gtagames.nl Hier is de link. @Velaro De link die jij hebt geplaatst werkt niet. Die tool heb ik al wel ergens anders gevonden, maar deze doet niets met WCTR. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Voor de PS2 is er een tool die werkt op gtagames.nlHier is de link. @Velaro De link die jij hebt geplaatst werkt niet. Die tool heb ik al wel ergens anders gevonden, maar deze doet niets met WCTR. nou, dan is dat KLOTE!!![/font] Reageren
NIELS_ Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Voor de PS2 is er een tool die werkt op gtagames.nlHier is de link. @Velaro De link die jij hebt geplaatst werkt niet. Die tool heb ik al wel ergens anders gevonden, maar deze doet niets met WCTR. Top!!!!!!! Maar mijn PC leest de disc niet Nog een ander idee? Bewerkt: 8 september 2006 door NIELS_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.