Jump to content

Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: Signature

Stijl: Formule 1

Grootte: 450x 150

Afbeelding: ferrari-f1-car-wallpaper-thumb.jpg

Tekst: Indycar series

Kleuren:Het liefst Ferrari rood

Render (optioneel):

Extra (optioneel): Veel glans

Geplaatst:

Sorry dat ik hier post maar hoe kun je een sig maken met de grootte van : 450x 150 en het plaatje is maar : 200x 150 je kan hem uitrekken maar daar word het ook niet mooier op ;)

>>> Door RonaldVC: Dat is nou juist de opgave van het Graphicsteam, lukt het uiteindelijk niet hoort Indycar series het vanzelf wel in dit topic.. ;) <<<

Geplaatst:

Ik ga hem voor je proberen, en The Mafia je kan hem toch ook gewoon makkelijk

vergroten zo moeilijk is het nou ook weer niet om hem te maken.

Geplaatst:
Ik ga hem voor je proberen, en The Mafia je kan hem toch ook gewoon makkelijk vergroten zo moeilijk is het nou ook weer niet om hem te maken.

Vergroten/vervormen is niet altijd mooi. Maar je hoeft je niet 100% aan de aanvraag te houden (meer info GT06 topic) maar het liefst natuurlijk wel. Tip: als het niet goed lukt me dat plaatje zoek je een soortgelijk plaatje op: kijk :)

Geplaatst:
voltooid8oc.png

GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: Indycar series

Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.

----------------------------------------------------------------

IMAGE INFORMATION

indycarseriesgm0ax2za1.jpg

http://img439.imageshack.us/img439/5014/indycarseriesgm0ax2za1.jpg

Grootte (in kB)17.75:

Grootte (in px)450 bij 150:

----------------------------------------------------------------

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...