Jump to content

Keira Knightley

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had je op MSN al een cijfer gegeven van de eerste indruk, ik zal nou even goed kijken wat ik er van vind en mijn commentaar erop geven. Mijn eerste indruk was een redelijk originele Sig die er best leuk uit ziet. Over de achtergrond zitten allemaal filtertjes zo te zien, waardoor nu alleen de render nog in zijn oorspronkelijke staat is. De kleuren passen wel bij elkaar, misschien is er alleen iets te veel groen in het midden. De render is mooi duidelijk vind ik, en steekt er ook een beetje uit vanwege de achtergond. De tekst vind ik dan niet zo goed, hij staat een beetje klein, vooral je naam, en ik kan het niet echt goed lezen. Dat is dus een minpuntje moet ik zeggen. Over het algemeen een leuke, behalve de tekst...

Cijfers

Achtergrond: 7.8

Kleuren: 7.5

Render: 8

Effecten: 7.5

Tekst: 5

Originaliteit: 8

Algehele indruk: 7.8

Eventuele bonus: 0.1

Aantal sterren: ratesterren3xm6.gif

Dan kom ik nu dus uit op een 7.5, netjes dus opzich!

*** Hoogste rate ooit:

Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

© 2006 - Froodooo Ratings

Geplaatst:

Bedankt Yordi(Froodooo) voor je rate.

Maar het is geen render maar een normale foto.

Ik zal je de originele wel sturen op MSN, dann kan je ook zien dat de kleuren wel degelijk veranderd zijn.

Geplaatst:

Nah, te eentonig. De effecten zijn de hele tijd hetzelfde, gooi er wat waves, ripples, spatters en dat soort dingen bij door, en de stock lijkt verkeerd geresized. Verder zijn er geen lichte/duistere stukken, wat de sig ook al minder maakt. Niet één van je beste.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...