Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien zou de geheime legerbasis terug zijn,als een van de geheimen van VCS. Zo verklaar je ook dat vcs "groter" dan vc word.

Kan dit of niet ?

Geplaatst:

Dit kan goed zijn! Ze hebben al gemerkt dat het vliegveld is veranderd dus misschien ook de legerbasis.

Ook heb ik gezien in de trailers+ screens van r*games, dat ze veel belang hechten aan de legerbasis!

Maar als ze de oorspronkelijke legerbasis gebruiken die ze in vc wilden stoppen, moeten ze ofwel de stad groter maken, of het vliegveld kleiner. Dan is het ook direct bekent waarom het vliegveld er anders uitziet.

gta-freak2 :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Oh, en hoe 'verdwijnt' die legerbasis dan binnen die 2 jaar? Heb je daar aan gedacht?

nee hè, nee hè[/font]

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:
Oh, en hoe 'verdwijnt' die legerbasis dan binnen die 2 jaar? Heb je daar aan gedacht?

Ik heb niet gezegd dat ze die legerbasis gaan gebruiken, ik zei alleen als het zo is..

Maar ik weet wel dat ze veel belang gaan hechten aan de legerbasis.

Als ze die legerbasis wel pakken, kunnen ze altijd wel iets verzinnen. Daar is r*games wel goed in.

Al denk ik nu zelf ook niet meer dat ze een andere legerbasis gaan gebruiken, als quinton zegt dat alles precies past!

gta-freak2 :cya:

Geplaatst:

Ik weet wel zeker dat we veel te horen gaan krijgen over 'Fort Baxter Air Base', want Victor Vance is namelijk marinier, en zoals je in de trailer van GTA Vice City Stories kan zien zegt een meneer met legerkleren aan naast Phil Cassidy (Er wordt beweert dat deze meneer onder de naam 'Pedro Garcia' gaat) iets tegen Victor, je ziet Vic weliswaar niet staan maar het is wel duidelijk dat hij tegenover 'Pedro' moet staan. Verder heb je nog een filmpje dat over het leger gaat, hier zie je veel informatie dat Victor zeker weten veel met het leger te maken krijgt. Victor moet bijvoorbeeld met een Hunter vliegen, met een Rhino rondknallen en je ziet dat hij veel contacten heeft met verscheidene millitairen, en er zijn verder nog zoveel meerdere argumenten waardoor ik er echt 99% zeker van ben dat Victor Vance veel te maken krijgt met de legerbasis die gaat onder de naam 'Fort Baxter Air Base'. Jullie vragen je misschien af waar ik dan die filmpjes allemaal vandaan heb, die staan gewoon op de officiële Vice City Stories website maar SummerBase heeft ze speciaal voor jullie ge-upload op zijn eigen webspace, zodat jullie ze met gemak kunnen bekijken zonder allerlei reclame erdoor heen, en ook nog eens op grotere kwaliteit. Klik =>hier<= (bovenste filmpje is de officiële trailer, het tweede filmpje van de tweede rij is het filmpje dat gaat over het leger) om deze filmpjes te bekijken.

Geplaatst:

Als je in het begin van gta vc naar de radio luisterd dan hoor je iets met een oorkaan de westkust van vice city benadert missrien heefd die orkaan een deel van het vliegvld vernieticht kan toch

Geplaatst:

als je op de site van R* kijkt bij de legerbasis zie je wel dat de wachttoren er veel moderner uitzien,

maae verder is er niets speciaals aan

:cya:

• 1 maand later...
Geplaatst:

vice city stories bevind zich 2jaar voor de normaale vice city en ik heb gelezen over de airbase dat die groter hoorde te zijn ! :*D dus ik denk (denk) dat meschien de airbase van vice city stories grooter zal zijn

info van airbase vind je hier http://nl.wikigta.org/index.php/Fort_Baxte...TA_Vice_City%29

wat zou jij denken? :? btw vice city stories moet ik en zal ik kopen :bonk:

>>> Door Dizzee: Samengevoegd met ouder topic.<<<

Geplaatst:

Jammer genoeg is dat niet zo. Tijdens een pas uitgekomen multiplayer preview van IGN waren er maar liefst twee screenshots inbegrepen. Op één daarvan zag je de radar van Fort Baxter. Zoals je ziet is de legerbasis niet erg vergroot... :N

naamloosgtaforumpr4.th.png

Bovendien heeft het ontwerp van een grotere legerbasis niet per se met de geschiedenis van Vice City te maken. Dat ligt gewoon volledig aan Rockstar Games.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...