vice Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Vooral naar Nostalgie, RGR FM, en (jawel) ondanks ik Belg ben soms naar Veronica via internet . Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Vaak luisteren mijn ouders Sky Radio en Radio 2, dan luister ik mee. Over het algemeen luister ik zelf radio Veronica, Veronica Top 1000 allertijden en Veronica Top Hits. Word ook bij onze werkplek gedraaid (Mc Donald's), zit veel leuke variatie in. Soms is het wel zo, dat een liedje al een uur later op de radio is. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Radio 538, Q-Music, Slam FM/Fresh FM. En mijn favoriete DJ is Edwin Evers. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 (bewerkt) Overigens: Juize FM volg ik al sinds de basisschool, alleen de laatste jaren minder. Ook nog enkele jaren Kim & Martijn elke avond 53N8-Club, tot afgelopen jaar ongeveer. Ik luisterde Kim & Martijn puur vanwege de show zelf, niet vanwege de muziek (alleen maar top-40). Nu luister ik dus meer Radio Veronica, wel vanwege de muziek al zijn die radio-dj's ook wel geinig. Bewerkt: 8 augustus 2012 door SpacyColours Reageren
PorZ19 Geplaatst: 11 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2012 (bewerkt) Thuis: Bijna niets, in de huiskamer staat meestal 100% Nl aan Auto als ik alleen rij: Q Music Auto met ouders: Radio Veronica Tijdens de pauzes op het werk: Ligt er aan wat er op staat. meestal Q Music Bewerkt: 11 augustus 2012 door PorZ19 Reageren
Nyltje Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Ik luister niet zo vaak naar de radio, maar als ik dan luister, luister ik naar 538 of Decibel (meestal Decibel) Reageren
commando Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 beetje verschillend, meestal BNR, Q-music, veronica en Skyradio Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 Ik luister eigenlijk bijna nooit naar de radio, maar als ik het toch doe dan luister ik meestal naar Topradio. (vooral dance muziek) Reageren
Hayte Geplaatst: 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2012 ALS ik naar radio luister, dan is het vrijwel altijd Studio Brussel. Geweldige muziek, vrij weinig reclame en andere flauwekul, gewoon heerlijk goede muziek. Heerlijk alternatief ook. En daarmee bedoel ik niet rare emo shit, maar gewoon alternatief zoals het hoort. Anders. Excentriek... Al moet ik zeggen dat ik af en toe ook naar BBC Radio 1 luister, als ik in een melancholische bui ben Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2012 Ik zet de radio in de auto altijd op MNM, geen idee waarom. En als ze teveel aan het zeveren zijn, dan probeer ik Q-Music. Als ze daar ook teveel aan het zeveren zijn, dan ga ik gewoon alle zenders af tot ik geluid hoor dat ik kan definiëren als muziek. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Geplaatst: 2 september 2012 Ik zet de radio in de auto altijd op MNM, geen idee waarom. En als ze teveel aan het zeveren zijn, dan probeer ik Q-Music. Als ze daar ook teveel aan het zeveren zijn, dan ga ik gewoon alle zenders af tot ik geluid hoor dat ik kan definiëren als muziek. Gister ook even in België(wat een KUT snelwegen verdomme!), en hadden op een gegeven moment ook MNM erop staan, al dacht mijn zus dat ie Eminem zei en ik dacht dat ie het over chocolade pinda's had. Maargoed, vent daar kan lullen als een brugman maar draaide daarin tegen wel aardige muziek. Meestal luister ik SlamFM of 3FM, maar ik luister dan ook amper radio en meestal draaien ze dit tijdens werkuren waar ik stage loop. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Geplaatst: 2 september 2012 Gister ook even in België(wat een KUT snelwegen verdomme!), en hadden op een gegeven moment ook MNM erop staan, al dacht mijn zus dat ie Eminem zei en ik dacht dat ie het over chocolade pinda's had. Maargoed, vent daar kan lullen als een brugman maar draaide daarin tegen wel aardige muziek. Meestal luister ik SlamFM of 3FM, maar ik luister dan ook amper radio en meestal draaien ze dit tijdens werkuren waar ik stage loop. Feit, da's wat anders dan in Nederland, haha. Bij Q-Music hebben wij trouwens soms een slechte verbinding, we zitten er nogal ver van zeker.. Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 september 2012 Rapport Geplaatst: 5 september 2012 Bij Q-Music hebben wij trouwens soms een slechte verbinding, we zitten er nogal ver van zeker.. Hehe, wij hebben in de keuken nog zo'n oude tuner staan uit de jaren 80. Die doet het nog steeds, maar het lijkt erop dat ie nu toch wel zijn beste tijd gehad heeft. Regelmatig op kloppen helpt, bij storing. Dat zou ik niet proberen met hedendaagse apparatuur. Ik luister zelf ook wel wat van alles eigenlijk. Meestal Nostalgie, Q-Music of MNM. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 september 2012 Rapport Geplaatst: 7 september 2012 Nostalgie is eigenlijk ook geen slechte zender. Reageren
Dippie Geplaatst: 8 september 2012 Rapport Geplaatst: 8 september 2012 Radio Veronica, Arrow Classic Rock Noord en SkyRadio. Wanneer de zendmast in Smilde weer operatief is, zal ik weer veel 3FM gaan luisteren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.