DaddyPimp Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Ziet er misschien niet zo speciaal uit, maar er zit meer werk in dan je denkt! Vind hem dan zelf ook wel leuk geworden.. Reageren
Sunray Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Wel hier zijn mijn tips: Misschien je kader wat duidelijker maken ik zou dan het dubbele pakken van wat je nu hebt en de kleur misschien zwart? Vooral je naam wat dikgedrukt zetten want ik zag hem bijna niet. Wel misschien een lens flare gebruiken voor wat zonnige gevoel te geven. Rate:8/10 Zou ik het orginele misschien mogen zien ? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Misschien je kader wat duidelijker maken ik zou dan het dubbele pakken van wat je nu hebt en de kleur misschien zwart? Wat bedoel je precies hiermee? Wel misschien een lens flare gebruiken voor wat zonnige gevoel te geven. Ik vind het nogal raar om een lensflare in een auto te gebruiken Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Ziet er goed uit, DP. Ik vind de text goed gelukt, ik houd wel van text die niet zo opvalt. Als ik het goed heb heb jij het effect erin gedaan dat het lijkt dat hij rijdt? 8/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Ziet er goed uit, DP.Ik vind de text goed gelukt, ik houd wel van text die niet zo opvalt. Als ik het goed heb heb jij het effect erin gedaan dat het lijkt dat hij rijdt? 8/10 Ik heb de achtergrond eruit geknipt en een andere erin gezet, en daarna een Blur eroverheen waardoor het lijkt dat hij snel rijd Reageren
King Room Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Ziet er goed uit, DP. Ik vind de text goed gelukt, ik houd wel van text die niet zo opvalt. Als ik het goed heb heb jij het effect erin gedaan dat het lijkt dat hij rijdt? 8/10 Ik heb de achtergrond eruit geknipt en een andere erin gezet, en daarna een Blur eroverheen waardoor het lijkt dat hij snel rijd Precies dat vindt ik er nou zo mooi aan!! 8.9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.