Cosmo Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Steeds als ik een nieuwe truck mod download krijg ik te horen bij me mod installer dat die dff. enzo niet kan vinde ofzo.. maar dat is bij elke truck zo terwijl de autos het wel gewoon doen Reageren
Dikbuik Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Waar heb je die mod gedownload en welke mod is het? Mischien kun je als het echt niet lukt het proberen handmatig te doen met de img tool. Dat programmatje gebruik ik altijd Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Je kunt het beste de IMG tool downloaden. (Staat op gtagames.nl bij SA editors en tools ) Dit programmaatje werkt veel beter dan San Andreas Mod Installer. (SAMI) De IMG tool is niet moeilijk om te gebruiken. De handleiding daarvoor staat >>>hier<<<. In het voorbeeld is GTA VC gebruikt, maar bij SA werkt het helemaal hetzelfde. Kijk goed in de readme van de mod, wat je moet vervangen. Er zijn hier al veel topics over, gebruikt de volgende keer de zoekfunctie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.