Ice Cold Killa Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 T-Bone is weer terug in VCS maar nu met de naam Diego Mendez, hij heeft dezelfde voice-actor als in San Andreas, namelijk Kid Frost. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Wel fijn dat T-Bone Mendez ook in vcs komt! Ergens vind ik het wel raar, want ik sa zie je hem nauwelijks. hopelijk heeft hij een mooie rol! Wie hem niet kent, kan is op deze pagina kijken:T-Bone Mendez Waar heb je deze informatie van? gta-freak2 Bewerkt: 9 september 2006 door gta-freak2 Reageren
GTAVC Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Das dus iets waar ik nie echt blij mee ben ik was blij toen ik hem neer mocht knallen Want ik vind hem best iritant Reageren
VforV Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Ben je zeker dat het T-Bone zelf is? Het kan ook een broer of ander familielid zijn. In GTA III zie je ook dat Walter Mudu de voice-actor is van D-Ice en King Courtney. Deze twee personages verschillen wel veel van elkaat. Aangezien dat T-bone en Diego dezelfde achternaam hebben is het ofwel T-Bone zelf (die later de bijnaam 'T-Bone' krijgt, ofwel een familielid van T-Bone. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Het zou een familielid kunnen zijn, maar het zou raar zijn als bijv. zijn broer precies dezelfde stem als T-Bone heeft. Reageren
mr.mance Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 ja tis wel leuk enzo en meschien heb ik schreef gekeken maar van wie weet je dat van een foto ofzo iets veder vind ik het ook wel leuk ik weet wel zeker dat hij wat met decubans te maken krijgt opdat ik hem er personelijk ook zo er wel uit vind zien .. k ben ook benieuwd of we nog een paar zmerige geheimpjes over hem te weten krijgen die rockstar in deze gta naar het licht wou helpen mr mance heeft gesproken :$ :$ :$ sorry van de kappa ja tis wel leuk enzo en meschien heb ik schreef gekeken maar van wie weet je dat van een foto ofzo iets veder vind ik het ook wel leuk ik weet wel zeker dat hij wat met decubans te maken krijgt opdat ik hem er personelijk ook zo er wel uit vind zien .. k ben ook benieuwd of we nog een paar zmerige geheimpjes over hem te weten krijgen die rockstar in deze gta naar het licht wou helpen mr mance heeft gesproken :$ :$ :$ sorry van de kappa Reageren
DdJDean Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 hij is een iri mannetje misschien speelt hij wel als een leerling van iemand in vcs ps mr. mance waarom typ jij 2x jou bericht in 1 tekst?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Ik vind het maar stom. Ik haat hem. Ik had echt zo'n mooi gevoel toen ik hem heb vermoord in San Andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.